hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > انتظاری: خوشحالم زننده گل سه امتیازی تیم بودم

انتظاری: خوشحالم زننده گل سه امتیازی تیم بودم

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: حق تیم ما در بازی با فولاد برد بود و خوشحالم تلاش تیممان با گل سه امتیازی من کامل شد.
نیما انتظاری ، در مورد بازی هفته آینده تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل تیم ماشین‌سازی تبریز، اظهار داشت: همه بازی‌های لیگ با توجه به شرایط فعلی سخت است. با این حال، طی روز‌های اخیر برای بازی با ماشین‌سازی تمرین کردیم و مربیان تاکتیک‌های لازم را مرور کردند. امیدارم بازی خوبی از آب در بیاید.
وی با اشاره به بازی هفته گذشته تیمش مقابل فولاد که با برتری آنها به پایان رسید، تصریح کرد: پیروزی مقابل فولاد و گل دقایق آخر به این تیم، واقعا دلچسب بود. از ابتدا می‌دانستیم مقابل تیمی قدرتمندی بازی داریم و از این رو با تمام قوا به میدان رفتیم. خداراشکر با ارائه بازی منطقی در نهایت به سه امتیاز این بازی دست پیدا کردیم.
مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد گل سه امتیازی‌اش در بازی هفته قبل خاطرنشان کرد: پیروزی در بازی با فولاد حق ما بود. از این که موفق شدم گل پیروزی بخش تیمم را به ثمر برسانم واقعا خوشحال شدم. امیدوارم این گل‌ها و این برد‌ها تداوم داشته باشد و تیم نفت که همه واقعا برای موفقیتش زحمت می‌کشیم در جایگاه خوبی قرار بگیرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد