hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سهمیه سوخت معلولان همچنان ۱۰۰ لیتر است

سهمیه سوخت معلولان همچنان ۱۰۰ لیتر است

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: سهمیه سوخت خودرو‌های معلولان همچنان ۱۰۰ لیتر خواهد بود.                

به گزارش پایگاه اینترنتی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران فاطمه کاهی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری صدا وسیمادر واکنش به انتشار برخی اخبار مبنی بر کاهش سهمیه سوخت خودرو معلولان به ۶۰ لیتر درماه گفت: سهمیه سوخت معلولان کاهش نیافته و همچنان همان ۱۰۰ لیتر در ماه است، اما قرارشد این خودرو‌ها ۶۰ لیتر را بصورت سهمیه سوخت و ۴۰ لیتر را بصورت اعتبار دریافت کنند.

وی افزود: بر همین اساس درماه آذر ۶۰ لیتر سهمیه سوخت معلولان در کارت سوخت آن‌ها واریز شد، اما به دلیل نبود اطلاعات لازم برای پرداخت اعتباری، واریز ۴۰ لیتر باقی مانده میسر نشد و این مسئله شائبه کاهش سهمیه سوخت معلولان را بوجود آورد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر اینکه سهمیه سوخت معلولان همچنان ۱۰۰ لیتر در ماه خواهد بود گفت: در ماه دی معلولان عزیز علاوه بر دریافت سهیمه ۱۰۰ لیتر ماهانه خود ۴۰ لیتر مانده ماه آذر را نیز دریافت می‌کنند، بنابر این سهمیه سوخت معلولان با پلاک ویلچری برای خودرو‌های تک سوز در دی ماه ۱۴۰ لیتر و خودرو‌های دوگانه سوز ۱۱۰ لیتر خواهد بود.

وی افزود: با توجه به اینکه پرداخت سهمیه سوخت بصورت اعتباری نیازمند اطلاعات جدید است و سازمان بهزیستی که مکلف شده تا این اطلاعات را به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارائه کند، هنوز اطلاعات مورد نیاز را ارائه نکرده است، بنابراین اجرای این طرح ممکن است دو ماه به تاخیر بیافتد.

کاهی تاکید کرد: تا زمان اجرایی نشدن طرح پرداخت اعتباری سهمیه سوخت معلولان، این افراد همچنان سهمیه سوخت خود را مانند گذشته به صورت واریز ماهانه ۱۰۰ لیتر در کارت سوخت دریافت خواهند کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد