hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > زوائد بصری و تابلوهای غیرمجاز خیابان آزادی جمع آوری شد

زوائد بصری و تابلوهای غیرمجاز خیابان آزادی جمع آوری شد

رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از تداوم اجرای طرح جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی غیر مجاز در محور خیابان آزادی رجایی شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج ، رئیس این سازمان از تداوم طرح ساماندهی و جمع آوری زوائد بصری و تابلوهای غیرمجاز شهر کرج خبر داد و گفت: به منظور حذف زوائد بصری از چهره شهر، طرح ساماندهی تابلوهای اسامی معابر و معرف کاربری با هدف آراستگی منظر شهری و ایمن بودن تابلوهای نصب شده آغاز شده و در این طرح زوائد بصری و تابلوهای فاقد مجوز جمع آوری می شوند.

پیمان بضاعتی پور با بیان اینکه جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز و ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی نقش موثری در نمای مناسب شهری ایفا می کند افزود: با آراستگی نما و منظر پیاده راه آزادی ، طرح حذف زوائد بصری و جمع آوری تابلوهای غیر مجاز در این محور اجرایی شده است.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به اینکه طرح جمع آوری تابلوهای غیرمجاز با در نظر گرفتن اولویت ها ادامه خواهد داشت افزود: عملیات ساماندهی تابلوها و سازه های تبلیغاتی تا رفع تمامی آلودگی های بصری و اغتشاش محیطی که در نتیجه این سازه ها ایجاد شده، تداوم خواهد داشت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد