hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > قالیباف: مشکل کشور نبود پول نیست، ضعف مدیریتی است

قالیباف: مشکل کشور نبود پول نیست، ضعف مدیریتی است

رئیس مجلس گفت: اگر امروز کسی به شما گفت مشکلات در کشور به علت نبود امکانات و پول است، هرگز از او نپذیرید، مشکل کشور نبود پول نیست، ضعف مدیریتی است.
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه، ۲ دی) در آیین افتتاح ۲۸ هزار پروژه عمرانی و اشتغال‌زایی بنیاد برکت اظهار کرد: احساس شرمندگی می‌کنم، ولی می‌گویم ارز ترجیحی که در کشور توزیع می‌شود هیچ‌گونه سیاست‌گذاری صحیح در عرضه و کنترل که منجر به آثار تخصیص این ارز در زندگی مردم محروم جامعه باشد نمی‌بینیم.
وی افزود: امروز از یک طرف تلاش می‌کنیم که ۲۰۰ میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی کنیم، ولی از طرف دیگر ۴ تا ۵ میلیارد دلار را در ۹ ماه گذشته به بدترین شکل ممکن و با سوءمدیریت توزیع کردیم که نتیجه آن مرغ کیلویی ۳۰ هزار تومان است، البته این موضوع ضعف است.
رئیس مجلس با بیان اینکه اگر امروز کسی به شما گفت مشکلات در کشور به علت نبود امکانات و پول است، هرگز از او نپذیرید، گفت: امروز ضعف مدیریت، بی عرضگی در تصمیم و دوری از فرهنگ کار و تلاش و فرصت دادن به سوداگران و دلالان است که باعث شده آنها صدها میلیارد پول به دست بیاورند.
قالیباف تصریح کرد: اگر ما تحریم‌ها را برداریم، امیدوارم برداشته هم بشود، اگر فکر کنیم به ثبات اقتصادی و رشد اقتصادی می‌رسیم با این روش مدیریت، باید بگویم، خیر.
رئیس مجلس گفت: زمانی که کشور ۱۱۰ میلیارد دلار درآمد داشته کسری بودجه هم داشته است، کسری بودجه کشور این‌گونه جبران نمی شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد