hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > تاکید بر توجه به آموزش، هنر، فضای مجازی و ذائقه مردم در اجرایی کردن راهبردهای فرهنگ عمومی استان سمنان

تاکید بر توجه به آموزش، هنر، فضای مجازی و ذائقه مردم در اجرایی کردن راهبردهای فرهنگ عمومی استان سمنان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: اولویت های اجرایی کردن راهبردهای 17 گانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان باید با محوریت آموزش، هنر، فضای مجازی و توجه به ذائقه مردم باشد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح روز سه شنبه در نشست کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با تاکید بر توجه به این عوامل به عنوان راهکارهای اجرایی کردن این راهبردها اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بحث مهم فرهنگ بر برنامه ریزی هوشمند تاکید دارند و این امر نیز باید در اجرایی کردن این راهبردها مورد توجه قرار گیرد.
وی، اثرگذاری برنامه های فرهنگی را از عوامل اصلی در برنامه ریزی هوشمند مباحث فرهنگی دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری بر اثرگذاری فعالیت های فرهنگی تاکید دارند.
فلاح با تقدیر از تلاش های گسترده اعضای کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی در تدوین و تصویب این راهبردها افزود: خانم شاه حسینی، آقایان بهرامی و کرمانی و سایر اعضای این کارگروه در تصویب این راهبردها نقش بسزایی داشتند که قابل تقدیر است.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان، تصویب این راهبردها در نشست اخیر این شورا را یک قدم به جلو دانست و با اشاره به مباحث مطرح شده در نشست امروز این کارگروه گفت: یکی از راههای اجرایی کردن این راهبردها، موظف شدن دستگاههای مرتبط با راهبردها در عملیاتی کردن راهبردهای مرتبط با دستکاه خود است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان توجه به مباحث پژوهشی در مسایل مرتبط با فرهنگ عمومی را نیز مورد تاکید قرار داد.
در این نشست در خصوص راهکارهای عملیاتی و اجرایی کردن راهبردهای 17 گانه شورای فرهنگ عمومی توسط اعضا هم اندیشی و بحث و تبادل نظر شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد