hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > متوسط کمک ماهانه به ایتام استان سمنان ۸۰۰ هزار تومان است

متوسط کمک ماهانه به ایتام استان سمنان ۸۰۰ هزار تومان است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سمنان گفت: متوسط کمک ماهانه به ایتام استان ۸۰۰ هزار تومان است که این میزان دو برابر متوسط کشوری در این شاخص محسوب می‌شود.
محسن مسعودیان راد پیش در نشست با مدیرکل مددکاری کمیته امداد کشور به میزبانی سالن جلسات کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه شعار فقر زدایی باید با تدابیر فقر زدایی همراه باشد که در این راستا اقدامات خوبی در سطح استان صورت گرفته که یکی از آنان کمک گرفتن از ظرفیت‌های مردمی است، ابراز کرد: کمیته امداد باید مردمی و خدمات آن یکپارچه شود.
وی با بیان اینکه پویش ایران مهربان به حوزه مددکاری با هدف توانمندی ایتام گره خورده است، ابراز کرد: امروز هر چه قدر درآمد خانواده‌های اکرام افزایش یابد اما مدیریت نباشد بدون فایده است
درآمد هر فرزند یتیم استان سمنان بیشتر از میانگین کشوری است.
هدف گذاری نیازهای ایتام
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان با بیان اینکه میانگین کشوری کمک به ایتام ۴۰۰ هزار تومان برآورد می‌شود در حالی که این میزان در سطح استان سمنان ۸۰۰ هزار تومان است، تاکید کرد: از سوی دیگر باید گفت تعداد ایتام در حال کاهش اما تعداد فرزندان محسنین رو به افزایش است.
مسعودیان راد با بیان اینکه تنها نباید از جنبه مالی حامیان بهره برد زیرا حامیان ما توان‌های متعددی دارند، تاکید کرد: برای تمام ایتام نیازسنجی شده تا بتوانیم به توان ایتام گره بزنیم و این یعنی مردمی کردن کار کمیته امداد که در سطح استان در حال انجام است.
وی با بیان اینکه تمام نیازهای ایتام استان سمنان در سرفصل‌های حمایتی، شغلی، سلامت، درمان، تحصیل احصا شده است، ابراز کرد: طرح توانمندی ایتام در بخش رفع کالاهای و نیازهای ضروری تا پایان دهه فجر هدف گذاری شده و امیدواریم با همراهی مردم شاهد برگزاری هرچه بهتر آن باشیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد