hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > بازیکن یونانی به مهرام ملحق شد/ بیک‌لیک‌لی: مهرام به دنبال تغییرات در بسکتبال بانوان است

بازیکن یونانی به مهرام ملحق شد/ بیک‌لیک‌لی: مهرام به دنبال تغییرات در بسکتبال بانوان است

بازیکن یونانی مهرام شب گذشته به تهران رسید و تا بعد از آمدن مربی یونانی، تیم بسکتبال بانوان مهرام را تقویت کند.
نیکا بیک‌لیک‌لی، سرمربی تیم بسکتبال بانوان مهرام درباره جذب بازیکن یونانی به ترکیب تیمش  گفت: این بازیکن یونانی است و در سه سال گذشته در تیم المپیاکوس بازی کرده و به دلیلی تعطیلی ناشی از ویروس کرونا به تیم مهرام پیوسته است.
وی درخصوص دلیل تغییرات اخیر در تیم مهرام پس از شکست برابر نامی نو اصفهان و نارسینای تهران اظهار داشت: دلیل خاصی برای پیوستن مربی و بازیکن خارجی وجود ندارد. از ابتدا برنامه مهرام جذب بازیکن خارجی بوده و آوردن مربی خارجی هم به دلیل تیم‌هایی است که مهرام قصد راه اندازی آن را دارد. بنابراین این تغییرات را انجام داده و با برنامه ریزی بوده است.
نیکا بیک‌لیک‌لی درخصوص ادامه فعالیت بازیکن دیگر تیمش گفت: دیگر بازیکن خارجی تیم ما برای مهرام بازی خواهد کرد. وی در پست پنج بازی می‌کند و بازیکن جدید در پست یک و دو است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا این بازیکن خارجی به واسطه مربی یونانی مهرام آمده است؟ اظهار داشت: کاترینا مربی یونانی مهرام این بازیکن جدید را می‌شناسد، اما چون پنج سال اخیر در لیگ ترکیه مربیگری کرده از او در تیمش بهره نگرفته است.
سرمربی تیم بسکتبال مهرام درباره راه اندازی تیم‌های پایه مهرام یادآور شد: بعد از پایان دو سه بازی سخت مهرام در لیگ برتر تیم‌های جوانان، امید و آکادمی‌ها را در مهرام راه اندازی خواهیم کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد