hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > نصیرزاده: مبلغ پیشنهادی مربیان مقیم خارج از کشور بالا است

نصیرزاده: مبلغ پیشنهادی مربیان مقیم خارج از کشور بالا است

معاون ورزشی باشگاه تراکتور درباره آخرین وضعیت سرمربیگری این تیم تبریزی توضیحاتی را ارائه کرد.
هوشنگ نصیرزاده معاون ورزشی باشگاه تراکتور  ، درباره وضعیت سرمربی جدید این تیم تبریزی اظهار کرد:  طبق برنامه رزومه و سوابق گزینه‌ها در جلسه هیئت مدیره باشگاه تراکتور بررسی می‌شود و اعضای هیئت مدیره تصمیم نهایی را می‌گیرند. من عضو هیئت مدیره تراکتور نیستم و اگر سرمربی مشخص شد در نهایت این موضوع را به من می‌گویند تا اطلاع رسانی کنم.
او درباره اینکه گفته بود که  وضعیت سرمربی تراکتور بعد از بازی با پیکان مشخص می‌شود، گفت: من از زمان‌های اعلام شده برای انتخاب سرمربی اطلاع پیدا کرده و آن را رسانه‌ای کردم. البته هر مربی که در ذهن هوادار بوده، باشگاه تراکتور با آن فرد مذاکره  کرده است. اعضای هیئت مدیره با تمامی مربیان ایرانی‌ مقیم خارج از کشور صحبت کرده اند و هیچ مشخصی از قلم نیفتاده است. البته  مذاکرات با این مربیان  به نتیجه نرسیده است چرا که با توجه به شاخص‌های تورم مبالغ پیشنهادی آن‌ها به گونه‌ای بود که به سختی تفاهم را امکان پذیر می‌کرد.  
نصیرزاده درباره اینکه مبلغ پیشنهاد الکساندر نوری نجومی بوده است، بیان کرد: بله نوری یکی از گزینه‌های مدنظر باشگاه تراکتور بود که مبلغ بالایی را درخواست کرده بود و حضورش در تیم تراکتور منتفی شد.  

حضور تقوی در تراکتور نیازمند انجام تشریفات است 

معاون ورزشی باشگاه تراکتور درباره وضعیت جذب محمد تقوی گفت: تقوی برای پیوستن به تیم تراکتور نیازمند انجام تشریفاتی بود تا موضوع نهایی شود، اما آن تشریفات به نتیجه نرسیده است.  

محرومیت الهامی تعلیق می شود 

او درباره اینکه گفته می‌شود ساکت الهامی قرار است سرمربی تراکتور شود، اظهار کرد: ساکت الهامی بعد از ۱۵ دی ماه و با حکم کمیته استیناف می‌تواند ۳ ماه باقیمانده از محرومیت خود را تعلیق کند. الهامی  یک جام قهرمانی برای تراکتور کسب کرده است.  
نصیرزاده درباره اینکه شجاعی در هفته هشتم لیگ برتر هدایت تراکتور را برعهده دارد، گفت: شجاعی به صورت ۲ منظوره  در باشگاه تراکتور فعالیت می‌کند، البته ما به توانایی او داخل زمین مسابقه نیاز داریم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد