hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > دانشگاه سمنان میزبان دو آلاله گمنام دوران دفاع مقدس

دانشگاه سمنان میزبان دو آلاله گمنام دوران دفاع مقدس

رئیس دانشگاه سمنان گفت: همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، دانشگاه سمنان میزبان دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در این دانشگاه است .
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ، دکتر مسعود نصیری زرندی با اعلام این خبر گفت : این شهدا در ایام شهادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی»، در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی و منابع طبیعی دانشگاه سمنان در شهرستان مهدیشهر تدفین و آرام می گیرند .
دکتر نصیری افزود :  با تشیع و تدفین این دو شهید والا مقام ، که یادگاران هشت سال دفاع جانانه در برابر دشمن هستند، تعداد شهدای آرمیده در دانشگاه سمنان به سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس می رسد.
وی تصریح کرد : شهدای تازه تفحص شده ،  20 و 21 ساله هستند که در عملیات های والفجر 4 در منطقه پنجوین عراق و نیز عملیات والفجر یک در منطقه فکه آسمانی شدند
رئیس دانشگاه سمنان خاطر نشان کرد :  با توجه به شرایط کرونایی و لزوم رعایت دستور العمل های  بهداشتی و طبق تصمیمات صورت گرفته مراسم استقبال، وداع و تشییع به‌صورت عمومی برگزار نمی‌شود و مراسم تشییع نیز با حضور تعداد معدودی از مسئولان و خانواده معظم شهدا برگزار خواهد شد.
یاد اور می شود ؛  دانشگاه  سمنان نیز ۹ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام و انقلاب کرده است و بیش از  ۸۶ نفر از دانشگاهیان این دانشگاه ایثارگر هستند .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد