hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه سمنان با عنوان ضرورت معنویت در دنیای مدرن برگزار شد

نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه سمنان با عنوان ضرورت معنویت در دنیای مدرن برگزار شد

به مناسبت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه نشست هم اندیشی ضرورت معنویت در دنیای مدرن (عصر اضطراب ) به صورت مجازی به همت مرکز هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه سمنان برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد هادی مفتح، فرزند شهید آیت‌ الله دکتر محمد مفتح و  رئیس مرکز اسلامی و امام مسجد امام علی (ع) هامبورگ آلمان، در این نشست گفت : اقتدار امروز کشور جمهوری اسلامی ایران به واسطه اتحاد و انسجام موجود در آن است .
 حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد هادی مفتح با بیان اینکه بسیاری از گروهها قصد از بین بردن این اتحاد را دارند افزود : حفظ این اقتدار و اتحاد موجود ، نیازمند هوشیاری است تا امواج مخرب  بر آن اثر گذاری نداشته باشد .
 رئیس مرکز اسلامی و امام مسجد امام علی (ع) هامبورگ آلمان بر همکاری و وحدت حوزویان و دانشگاهیان با یکدیگر تاکید کرد و گفت : حوزویان و دانشگاهیان همانند دو نیمکره مغر انسان (جامعه ) هستند که باید عملکرد واحدی داشته باشند تا جامعه بتواند به حیات خود ادامه دهد .
حجت الاسلام والمسلمین دکتر مفتح با اشاره به اینکه از زمان انقلاب تا کنون پیشرفتهای زیادی در همه زمینه ها در ایران اسلامی رخ داده است گفت : حوزه و دانشگاه باید به عنوان دو قشر متفکر به دنبال بهبود شرایط جامعه باشند .
وی یادآور شد ؛ دانشگاهیان متناسب با تخصص خود می توانند با ارائه ایده و انجام پژوهش های کاربردی متناسب با نیاز و مشکلات در راستای گره گشایی از جامعه فعالیت نمایند .
در این نشست اساتید سوالات خود را پیرامون موضوع نشست مطرح و حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد هادی مفتح رئیس مرکز اسلامی و امام مسجد امام علی (ع) هامبورگ آلمان و فرزند شهید آیت‌ الله دکتر محمد مفتح به انها پاسخ گفتند .
به گفته دکتر مجید قلهکی، دبیر هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه سمنان ، در این نشست بیش از ۱۱۵ نفر از اعضاء هیات علمی دانشگاه سمنان حضور داشتند .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد