hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > آذری: جایی برای گِله از تیم نیست/ عده‌ای از مسیری که فولاد در آن قرار گرفته ناراحتند

آذری: جایی برای گِله از تیم نیست/ عده‌ای از مسیری که فولاد در آن قرار گرفته ناراحتند

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: نکونام و بازیکنان با همه وجود تلاش می‌کنند و جایی برای گله کردن نیست.
سعید آذری ، در خصوص شکست یک بر صفر تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: این باخت به تیم ما شوک وارد کرد. البته می‌دانم که در چنین زمین‌هایی مثل ورزشگاه نفت نمی‌شود بازی خوبی انجام داد.

وی افزود: از تمام اعضای تیم بابت تلاشی که کردند تشکر می‌کنم، اما فکر می‌کنم حداقل سهم ما از این بازی یک امتیاز بود. فرشاد احمدزاده به خاطر کیفیت بد زمین نتوانست موقعیت صد درصد خود را تبدیل به گل کند. ما در دیداری شکست خوردیم که جز استفاده از توپ‌های بلند کاری نمی‌شد کرد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تصریح کرد: باید پذیرفت که کیفیت زمین‌های مسابقات خوب نیست. البته این شکست شوک خوبی به تیم ما وارد کرد که تلاش بیشتری کنیم و لیگ را باقدرت بالاتری ادامه دهیم. امیدوارم بتوانیم در دیدار‌های پیش‌رو عملکر. بهتری داشته باشیم و نتیجه مطلوب‌تری هم کسب کنیم.

آذری ادامه داد: ما در مسیر خوبی قرار گرفته‌ایم، اما منتقدانی هم داریم، اما برخی از نقد‌ها از روی بغض است و عده‌ای که در گذشته تیم‌شان به تیم نکونام باخته است الان از وضعیت فولاد ناراحت هستند، ولی نمی‌توانند حرفی بزنند. البته نقد‌های پیشکسوتان خوزستان پذیرفتنی است. هواداران فولاد حواس‌شان به این اتفاقات هست و ما هم باتجربه هستیم. مطمئن باشید فولاد راهی را که در پیش گرفته باقدرت ادامه خواهد داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جایی برای گله کردن از تیم نیست، چون نکونام با تمام وجود تلاش می‌کند. بعضی از باخت‌ها به خاطر اتفاقات پیش‌بینی نشده است. من از نکونام و بازیکنان تشکر می‌کنم. گاهی اوقات شکست می‌تواند پلی برای رسیدن به پیروزی است. ما در بازی با نفت یک گل هم زدیم که داور خطای بازیکن ما را گرفت که فکر می‌کنم بهتر است در این خصوص کارشناسان داوری نظر بدهند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد