hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > افشای چهره واقعی سحر تبر پس از آزادی مشروط از زندان /عکس

افشای چهره واقعی سحر تبر پس از آزادی مشروط از زندان /عکس

سحر تبر به رأی دادگاه اولیه اعتراض کرده و در شرایطی که با قرار وثیقه بیرون از زندان به سر می‌برد در انتظار رأی نهایی دادگاه است.
سحر تبر با نام اصلی فاطمه خویشوند یکی از چهره‌های جنجالی سال‌های اخیر ایران بوده که نامش به رسانه‌های خارجی نیز راه یافته است.
سحر تبر در واقع یکی از شاخ‌های اینستاگرامی بود که با قرار دادن تصاویر عجیب و غریب از خود توانسته بود هزاران هزار فالوور کسب کند و در نهایت به خاطر فعالیت‌های نامتعارفش در فضای مجازی دستگیر و محاکمه شد.
فاطمه خویشوند که اکنون ۱۹ سال دارد در مهر ۱۳۹۸ دستگیر و به اتهام‌های معاونت در فساد فی الارض، تشویق به فساد، توهین به مقدسات و تحصیل مال نامشروع متهم شد.
بعد از ماه‌ها رسیدگی به پرونده سحر تبر و بازداشت وی در زندان قرچک، ورامین، بالاخره رأی دادگاه بدوی در مورد او اعلام شده و مشخص گردید که فاطمه خویشوند به ۱۰ سال زندان محکوم شده است. با این وجود این چهره اینستاگرامی سابق به این رأی اعتراض کرده و در نهایت با قرار وثیقه آزاد شده است. نکته جالب در مورد شخصیت سحر تبر این بود که تصاویر زیادی از چهره واقعی او وجود نداشت، اما وی پس از آزادی مشروط از زندان در تماس با خبرنگار ما صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است.
اولین مصاحبه سحر تبر پس از آزادی از زندان و افشای چهره واقعی او
خویشوند در مورد علت و چگونگی آزادی خود چنین گفته است: «قاضی با تبدیل قرار بازداشت به قرار وثیقه موافقت کرده است و من با سپردن وثیقه از زندان آزاد شده ام». سحر تبر به رأی دادگاه اولیه اعتراض کرده و در شرایطی که با قرار وثیقه بیرون از زندان به سر می‌برد در انتظار رأی نهایی دادگاه است.
فاطمه خویشوند متولد سوم اسفند ۱۳۷۶ است و تصاویری که با دستکاری‌های کامپیوتری از وی منتشر می‌شد باعث گردید به او لقب آنجلینا جولی ایرانی داده شود. این شاخ اینستاگرامی سابق با دستکاری تصاویر خود، چهره و اندامی رنگ پریده و بسیار لاغر از خود ارائه می‌داد که نظر کاربران اینستاگرام را جلب کرده و در نهایت او را به یک شاخ اینستاگرامی پرطرفدار تبدیل کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد