hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > هخامنش: شجاعی از کار کردن با مربیان خارجی تجربیات زیادی دارد

هخامنش: شجاعی از کار کردن با مربیان خارجی تجربیات زیادی دارد

وفا هخامنش مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: هدف ما خوشحال کردن هواداران است و به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم.
وفا هخامنش ، درباره پیروزی 3 بر یک تیمش برابر پیکان گفت:‌ می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم، چون پیکان جزو تیم‌های خوب لیگ برتر است که نتایج خوبی هم گرفته، ولی خوشبختانه با انجام یک بازی منطقی و هوشمندانه سه امتیازی مهم در این بازی گرفتیم که قطعاً این سه امتیاز خیلی به درد ما خواهد خورد. این برد شرایط ما را در جدول بهتر کرد و حالا مسئله مهم برای‌مان این است که روند فعلی را ادامه داده و بهترین عملکرد را در بازی‌های بعدی داشته باشیم.
وی با اشاره به دو برد اخیر تراکتور با مربیگری مسعود شجاعی خاطر نشان کرد: خوشحالم که در این دو بازی به چیزی که لیاقتش را داشتیم دست پیدا کردیم. آقا مسعود هم در این مدت تلاش کرد تا روحیه و انگیزه بازیکنان را بالاتر ببرد. شجاعی در این سال‌ها از کار کردن با مربیان خارجی تجربیات زیادی را به دست آورده و در روزهای اخیر هم تلاش کرده است تا تفکراتش را در تیم جا بیندازد. آقا مسعود جزو بزرگترهای تیم است و همه بازیکنان هم ارتباط خوبی با ایشان دارند. امیدوارم این روند را در بازی‌های بعدی هم ادامه دهیم.
مدافع تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این پرسش که «آیا تراکتور می‌تواند در این فصل قهرمان لیگ برتر شود؟»، اظهار داشت: هدف ما خوشحال کردن هواداران است و به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم. البته برخی تیم‌های دیگر هم دنبال قهرمانی هستند و مسئله مهم این است که بتوانیم بازی به بازی جلو برویم و کمترین اشتباه را داشته باشیم. مطمئن باشید تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا یک فصل بسیار خوب را برای تراکتور رقم بزنیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد