hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > بیش از 8 هزار مترمربع از اراضی ملی فولادمحله مهدیشهر رفع تصرف شد

بیش از 8 هزار مترمربع از اراضی ملی فولادمحله مهدیشهر رفع تصرف شد

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان مهدیشهر گفت:8306 مترمربع از اراضی ملی در منطقه فولادمحله شهرستان مهدی شهر با حکم دادگستری شهرستان مهدیشهر رفع تصرف شد.
 حمیدرضا عبدوس رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر از خلع ید اراضی ملی در منطقه فولادمحله شهرستان مهدی شهر به مساحت 8306 مترمربع توسط افراد سودجو تصرف شده بود خبر داد و گفت: این رفع تصرف با حکم دادگستری شهرستان مهدیشهر انجام شد.
او افزود: این رفع تصرف با حکم مقام قضایی و با همکاری نیروی انتظامی فولادمحله، با رعایت موازین شرعی و قانونی، خلع ید گردید.
عبدوس برخورد با زمین‌خواری و رفع تصرف از اراضی ملی را در اولویت برنامه‌های اداره منابع طبیعی دانست و برعزم راسخ دستگاه متبوع خود مبنی بر برخورد قاطع با متصرفین اراضی ملی و دولتی تأکید کرد.
رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان مهدیشهر اضافه کرد: منابع طبیعی شهرستان مهدیشهر با توجه به وظایف اصلی و ذاتی خود، حفظ و حراست از اراضی ملی و منابع طبیعی را بر عهده دارد و با متخلفانی که قصد تخریب و کشت در اراضی ملی را داشته باشند، برخورد قانونی می‌شود
حمیدرضا عبدوس اظهار داشت: دادگاه به عنوان حافظ حقوق عامه و مجری قانون همواره برخورد با زمین‌خواران و متجاوزان به انفال را سرلوحه کار خود قرار داده است
او در پایان گفت: تعدادی از افراد اقدام به تصرف و تخریب و شخم زدن این مراتع کرده بودند که با تلاش همکاران منابع طبیعی شهرستان مهدیشهر و ورود به موقع دستگاه قضایی، خلع ید و به عرصه ملی بازگشت.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد