hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > پاکدل: به موقع به بحث میزبانی ایران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ورود کردیم

پاکدل: به موقع به بحث میزبانی ایران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ورود کردیم

رئیس فدراسیون هندبال گفت: ما شنیدیم برای قرمز بودن شرایط کرونا در ایران، می‌خواهند میزبانی را از ما بگیرند که به موقع ورود کردیم.
علیرضا پاکدل ، در خصوص اینکه شنیده شده احتمال دارد میزبانی مسابقات هندبال جوانان آسیا از ایران گرفته شود، اظهار داشت: چند روز پیش یک مسئله‌ای به گوش ما رسید که ممکن است میزبانی را از ایران بگیرند‌ بلافاصله با علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش صحبت کردم و از ظرفیت این میزبانی و اینکه ممکن است مسائل غیر ورزشی در این امر تاثیر داشته باشد، صحبت کردم. وی هم با تاکید بر اهمیت موضوع گفت، باید تمام توان خود را بگذاریم و گفت صالحی‌امیری جهت حضور در نشست شورای المپیک آسیا برای در عمان هستند و این موضوع را به صالحی‌امیری منتقل کرد و من هم با وی صحبت کردم.
وی در ادامه افزود: من از صالحی‌امیری تشکر می‌کنم. او در این مسئله ورود کرد و با شیخ احمد، رئیس شورای المپیک آسیا و رئیس کنفدراسیون هندبال آسیا در روز آخر و بعد از مجمع صحبت کرد. وی با صحبت‌هایی که با رئیس کمیته ملی المپیک ایران داشت، قول داد این میزبانی از ایران گرفته نشود.

رئیس فدراسیون هندبال در پاسخ به این سوال که آیا این میزبانی به قطر داده شده بود، گفت: هنوز تصمیمی گرفته نشده بود. این میزبانی مال هندبال نیست و در بحث ملی اهمیت دارد . شرایط کرونا در چند هفته گذشته در کشور ما قرمز بود و الان تعدیل شده است. ما به موقع در مسئله ورود داشتیم و چند دقیقه بعد از اطلاع از موضوع کار خود را آغاز کردیم. معاون وزیر ورزش هم ورود کرد و صالحی‌امیری که حتی در بحث گرفتن میزبانی هم کمک کرده بود، در عمان با شیخ احمد صحبت کرد.


 
پاکدل تاکید کرد: این هفته می‌خواستند در خصوص میزبانی‌ها تصمیم بگیرند. برای مسابقات ساحلی نوجوانان خود تایلند اعلام کرد نمی‌خواهیم  میزبان باشیم. ما شنیدیم برای قرمز بودن شرایط کرونا در ایران، می‌خواهند میزبانی را از ما بگیرند.
رئیس فدراسیون هندبال افزود: چند هفته کنفدراسیون‌هندبال آسیا 10 سوال از ما پرسید و پروتکل‌ها را از ما خواستند. ما هم پروتکل‌های خود را ترجمه کردیم و فرستادیم. بخشی از کار هم مربوط به وزارت بهداشت بود و  مجوز را از وزارت بهداشت گرفتیم و مجموع آن را برای آسیا فرستادیم و اعلام کردیم در شیراز مرحله سوم لیگ را بدون یک تست مثبت برگزار کردیم و موفق بودیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد