hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > نصیرزاده: هر کسی می‌گوید اسپانسر برای کشتی نیست، دروغ می‌گوید

نصیرزاده: هر کسی می‌گوید اسپانسر برای کشتی نیست، دروغ می‌گوید

رئیس سازمان لیگ کشتی تاکید کرد که برای کشتی اسپانسر هست، فقط این مربیان هستند که با رفتار غیرحرفه‌ای‌شان آنها را از حضور در لیگ فراری می‌دهند.
عبدالمهدی نصیرزاده در مورد اتفاقاتی که در پایان لیگ برتر کشتی آزاد رخ داد، اظهار داشت: اگر خداوند توفیق داد و باز هم در سازمان لیگ بودم، جلوی خیلی چیزها را خواهم گرفت. تلاش می‌کنم که توازن ایجاد شود. یک سری افراد فکر می‌کنند چون مدال دارند هر کاری دل‌شان خواست می‌توانند انجام دهند. 
وی ادامه داد: لیگ مخاطب خیلی خوبی دارد. خصوصا با مسابقات امسال به این باور رسیدیم. کشتی بعد از فوتبال در ایران، خوب دیده می‌شود. اسپانسرهای خیلی خوبی هستند که دوست دارند در لیگ حضور داشته باشند. یعنی حامی مالی هست، می‌شود پخش زنده گرفت، تعامل کرد، فقط ما نتوانستیم فرهنگ حرفه‌ای‌گری را ایجاد کنیم. تغییر فرهنگ هم یک شبه اتفاق نمی‌افتد، علیرضا دبیر حامی لیگ هست، باید آرام آرام دانش مربیان و سرپرستان و افرادی که تیم‌داری می‌کنند را در همین زمینه افزایش دهیم، فکرها باید تغییر کند تا بتوانیم لیگ خوبی را برگزار کنیم.
نصیرزاده با بیان این جمله که «هر کسی می‌گوید برای کشتی اسپانسر نیست، دروغ می‌گوید»، خاطرنشان کرد: اسپانسر هست، اما فراری‌شان می‌دهیم. متاسفانه برخی از افراد کشتی با نوع رفتارشان اسپانسرها را فراری می‌دهند. امسال چندین اسپانسر جدید در لیگ آزاد و فرنگی حضور داشتند که اغلب آنها تا سال‌ها می‌توانند در کشتی سرمایه‌گذاری کنند، مثل فرش ایران، فولاد اکسین، صبانور و... تیم‌هایی مثل دانشگاه آزاد هم امسال حضور خیلی خوبی در مسابقات داشتند، یا حتی همین بازار بزرگ، اگر تغییر رفتار ندهیم، این اسپانسرها را از دست می‌دهیم. اسپانسر باید طعم دیده شدن زیر دهانش باشد که علاقمند به ادامه حضور بماند.
رئیس سازمان لیگ تصریح کرد: من خیلی خوشحالم که امسال توانستیم لیگ را برگزار کنیم، خیلی هم سخت بود. در شرایط کرونایی که همه کشور تعطیل بود، اینکه برای هر مسابقه تست کرونا گرفته شود واقعا کار دشواری بود، اما کشتی به واسطه لیگ جان تازه‌ای گرفت و شور و نشاط و هیجان در کشتی ایجاد شد. اینکه رگ غیرت مسئولان استانی به جوش آمد که تیم استان‌شان نبازد و برای این کار هزینه هم می‌کنند، اتفاق خوبی بود. متاسفانه رفتار غیرحرفه‌ای عده‌ای از مربیان کار را خراب می‌کند.
وی در مورد اینکه پیش از این گفته می‌شد او در اختلاف دو تیم قائمشهر و استقلال از استقلالی‌ها حمایت کرده، گفت: همه تیم‌هایی که در لیگ شرکت کردند، درواقع تیم‌های من هست که دوست شان دارم. همه آنها تنور لیگ را داغ کردند و با حضور هر اسپانسری پول سر سفره کشتی می‌رود. در عین حال که از همکاری کادرفنی تیم ملی متشکرم که با هماهنگی آنها، به نحوی که با برنامه‌های تیم ملی تداخل نداشته باشد، توانستیم مسابقات را برگزار کنیم اما آنها هم باید قدردان لیگ باشند چون ارزیابی خوبی از کشتی‌گیران به دست آوردند و بچه‌ها به واسطه لیگ تمرینات بهتری انجام داده و به آمادگی نسبی رسیدند. محمدهادی ساروی وقتی از جام جهانی برگشت گفت لیگ جانی دوباره به من داد و خوب شد آن کشتی را در لیگ گرفتم. یا رحمان عموزاد که در لیگ برای دانشگاه آزاد کشتی گرفت و بعد هم به جام جهانی رفت و مدال هم گرفت. امیر عبدی و کیان محمودجانلو پدیده‌های لیگ بودند. اینها حُسن برگزاری لیگ بود.
نصیرزاده در پایان بار دیگر با تاکید بر اینکه عدم رفتار حرفه‌ای مربیان، اسپانسرها را فراری می‌دهد، با اشاره به رفتار استقلال در فینال لیگ تاکید کرد: اینکه فرصت کشتی گرفتن از نفرات گرفته شود و 4 وزن خالی باشد، توهین به لیگ است. فارغ از اهداف گروهی لیگ، اهداف ملی هم مد نظر هست. چقدر زشت بود اگر استقلالی‌ها کشتی نمی‌گرفتند. نباید مسائل داخلی کشتی، به بیرون از خانواده کشیده شود، مُهر کشتی روی پیشانی همه ما خورده و حاشیه‌های این چنینی قابل قبول نیست.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد