hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > شجاعی پرشورها را امیدوار کرد

شجاعی پرشورها را امیدوار کرد

تراکتور شجاعی با انجام بازی هوشمندانه در مقابل پیکان، هواداران پرشور این تیم را به آینده امیدوار کرد.
مسعود شجاعی در دومین تجربه‌ی سرمربی گری خود در تیم تراکتور توانست در یک دیدار پرگل و جذاب تیم پیکان تهران را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست دهد. شاگردان شجاعی با کسب ۶ امتیاز  از دو بازی اخیر، علاوه بر خروج از بحران توانستند با ۱۲ امتیاز بعد از گل‌گهر و استقلال در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفته و رسما وارد جمع مدعیان شوند.
شاید شاگردان تارتار که کلکسیونی از اشتباهات را به نمایش گذاشتند، تصورش را هم نمی‌کردند تراکتوری هایی که در بازی های قبلی حتی به تعداد انگشتان دست نیز موقعیت ایجاد نمی‌کردند، به یک باره و تنها در نیمه‌ی نخست، طوفانی به پا کرده و پیکان را در یادگار امام زمین گیر کنند.
سرخ پوشان تبریزی برخلاف هفته های گذشته که بدون برنامه و با ناهماهنگی بازی می‌کردند، در دو بازی اخیر نمایش نسبتا خوبی داشتند و به نوعی می‌توان گفت تغییرات اعمال شده در کادر فنی تیم، تاکنون نتیجه بخش بوده است.
البته نا گفته نماند که دو برد اخیر تراکتور با هدایت مسعود شجاعی در مقابل تیم های نه چندان قدرتمند رقم خورده است و بی تردید نمی‌توان پیروزی در برابر ماشین سازی و پیکان را محک جدی برای سرخ های تبریزی  قلمداد کرد.
شاید بعد از کسب ۶ امتیاز کامل در این دوبازی، انسجام تیمی و انجام بازی هماهنگ و با برنامه، مهمترین دستاورد مسعود شجاعی برای تراکتور باشد که بی تردید دستاورد کمی هم نیست و چه بسا در صورت تداوم این نوع بازی و تقویت نقاط ضعف موجود، بتوان به آینده این تیم امیدوارتر بود.
تراکتور علاوه بر حضور در لیگ برتر ، نماینده‌ی فوتبال ایران در بازی های فصل آینده‌ی لیگ قهرمانان آسیا نیز خواهد بود و بدون شک رقبای آسیایی قابل مقایسه با تیم های حاضر در لیگ برتر نیستند و اگر مسئولین تیم نمی‌خواهند تراکتور زنگ تفریح تیم های آسیایی باشد، باید به فکر تقویت تیم به لحاظ بازیکن و حتی مربی نیز باشد.
بدون تردید هواداران فهیم تراکتور نه تنها از شجاعی بلکه از هر فرد دیگری که سکان دار هدایت این تیم باشد، حمایت خواهند کرد اما باید قبول کنیم که شجاعی تنها دو بازی بعنوان سرمربی تیم حضور داشته و هنوز سرد و گرم این حرفه را نچشیده است لذا علاوه بر نیکبخت، حضور یک دستیار با تجربه و کاربلد دیگری نیز در کادر فنی تیم ضروری است تا بتواند در لحظات سخت و سرنوشت ساز، بهترین مشاوره ها را به شجاعی ارائه دهد.
تراکتور در بازی بعدی خود میهمان تیم صنعت نفت آبادان خواهد بود که تقریبا این بازی می‌تواند محک خوبی برای شجاعی باشد چون که آبادانی ها تاکنون عملکرد خوبی از خود بجای گذاشته اند و با کسب ۳ برد، ۲ تساوی و ۲ شکست با ۱۱ امتیاز دقیقا پشت سر تراکتور در رده چهارم جدول قرار گرفته اند و کوچکترین لغزش از جانب تراکتور به قیمت تغییر جایگاه دو تیم تمام خواهد شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد