hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > توزیع ۴۰۰ تبلت بین دانش آموزان نیازمند استان سمنان تا دهه فجر ۹۹

توزیع ۴۰۰ تبلت بین دانش آموزان نیازمند استان سمنان تا دهه فجر ۹۹

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از توزیع ۴۰۰ تبلت بین دانش آموزان نیازمند استان خبر داد و گفت: هر تبلت سه میلیون تومان ارزش مالی دارد که با کمک مراکز نیکوکاری تهیه و توزیع می شود.
 محسن مسعودیان راد ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم اهدای ۵۰ تبلت به دانش آموزان نیازمند شهرستان شاهرود و در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه مجموعاً ۴۰۰ تبلت بین دانش آموزان نیازمند استان سمنان با هدف آمادگی این قشر برای حضور در کلاس‌های درسی آنلاین توزیع می‌شود، بیان کرد: این تبلت‌ها سه میلیون تومان ارزش مالی دارند که یک و نیم میلیون تومان آن توسط کمیته امداد و مابقی توسط خیران و مراکز نیکوکاری تأمین می‌شود.
وی با بیان اینکه پیش بینی و ارزیابی صورت گرفته در سطح دانش آموزان نیازمند استان سمنان نشان می‌دهد که این استان نیازمند ۹۰۰ تبلت است، تاکید کرد: هدف گذاری که در مجموعه کمیته امداد صورت گرفته تأمین ۴۰۰ دستگاه تبلت برای دانش آموزان تا دهه فجر سال جاری است.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه تجهیزات آموزش غیرحضوری برای دانش آموزان نیازمند به خصوص در مناطق محروم استان یکی از اولویت‌های این اداره کل است، تاکید کرد: دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در کنار طرح توزیع تبلت در قالب دیگر طرح‌های کمیته امداد نیز در مقاطع مختلف حمایت می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به اعطای کمک هزینه درسی به آنان اشاره کرد.
مسعودیان راد همچنین از مردم نیک‌اندیش استان سمنان خواست تا در طرح تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان و همچنین طرح‌های دیگر کمیته امداد مانند محسنین و اکرام ایتام همراهی داشته باشند و افزود: طبق آمار ۳۰ درصد دانش‌آموزان در مناطق کمتر برخوردار ساکن هستند و به اینترنت و گوشی‌های هوشمند دسترسی ندارند و باید به آنان کمک شود که در این زمینه کمک‌های مردمی می‌تواند گره‌گشای امور باشد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد