hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > جشن تکلیف برای ۹۸۰۰ دانش‌آموز سمنانی برگزار شد

جشن تکلیف برای ۹۸۰۰ دانش‌آموز سمنانی برگزار شد

مدیرکل آموزش‌وپرورش سمنان بابیان اینکه جشن تکلیف برای ۹ هزار و ۸۰۰ نفر دانش‌آموز سمنانی برگزار شد، گفت: این مراسم با توجه به شرایط کرونا به‌صورت غیرحضوری برگزار شد.

 محمد دستورانی صبح پنج‌شنبه در بیست و نهمین اجلاس ویدئو کنفرانسی استانی نماز با موضوع پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان ضمن بیان اینکه با توجه به محدودیت‌های ایجادشده برای ۹ هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر در استان جشن تکلیف به‌صورت غیرحضوری برگزار شد، اظهار داشت: این مراسم از طریق سیمای استان در راستای حفظ سلامت دانش‌آموزان برگزار شد.

وی بابیان اینکه پنج هزار دانش‌آموز دختر و چهار هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز پسر در سال تحصیلی جاری به سن تکلیف رسیدند، افزود: شعار بیست و نهمین اجلاسیه سراسر نماز در سمنان پیوند خانه، مدرسه و مسجد است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح پیوند خانه، مدرسه و مسجد ۶۲۰ مدرسه در استان که هم‌جوار با مسجد بودند ساماندهی شدند، تصریح کرد: این در حالی است که ۱۵۰ نمازخانه مدارس نیز در طول سال تحصیلی ۹۸ و ۹۹ با همکاری اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان تجهیز شده است.

دستورانی از برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی با موضوع نماز در استان خبر داد و گفت: طرح امیدان و مشاوران مذهبی که با همکاری بسیج و سپاه در حوزه تربیت دانش‌آموزان برای اقامه نماز از دیگر اقدامات این نهاد بوده است.

وی بابیان اینکه در سال تحصیلی جدید ۵۰ هزار نفر از در مسابقات قرآنی شرکت کردند، افزود: پویش نماز جماعت در خانه با توجه به شرایط کرونایی از دیگر برنامه‌های آموزش‌وپرورش است که بر این اساس دانش‌آموزان با اقامه نماز جماعت همراه با اعضای خانواده در این پویش مشارکت می‌کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با اشاره به برگزاری پیش اجلاسیه نماز در استان خاطرنشان کرد: در این راستا یک هزار و ۵۰۰ محتوای فرهنگی، ادبی و هنری با موضوع نماز توسط دانش‌آموزان تولید و منتشرشده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد