hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > آغاز طرح تشدید نظارتی بازار شب یلدا در استان سمنان

آغاز طرح تشدید نظارتی بازار شب یلدا در استان سمنان

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه طرح تشدید نظارتی بازار شب یلدا در استان آغاز شد، گفت: مقابله با گران‌فروشی در دستور کار است.

مهدی یحیایی ضمن بیان اینکه طرح تشدید نظارتی بازار شب یلدا در استان از امروز آغاز شد، اظهار داشت: در آستانه شب یلدا برخی از کالا و خدمات مرسوم این ایام تحت تأثیر نوسانات قیمت قرار می‌گیرد.

وی مقابله با گران‌فروشی و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها را در دستور کار دانست و افزود: نظارت بر بازار شب یلدا در این ایام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و برای جلوگیری از سؤ استفاده‌های احتمالی برخی افراد سودجو نظارت و بازرسی صنفی تشدید می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه واحدهای عرضه کالاهایی از قبیل آجیل و خشکبار، میوه و تره‌بار و شیرینی در اولویت گشت‌های نظارتی قرار دارند، تصریح کرد: پایش و رصد بازار در راستای جلوگیری از کمبود اقلام ضروری به‌صورت مداوم توسط بازرسان انجام می‌شود.

یحیایی بابیان اینکه عموم شهروندان می‌توانند در اجرای این طرح مشارکت داشته باشند، گفت: نصب نرخ نامه و عرضه محصولات باقیمت مناسب باید در دستور کار فروشندگان و فعالان صنفی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: شهروندان استان سمنان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند مراتب را با شماره ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صمت گزارش کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد