hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > برگزاری نشست شورای سیاست گذاری جشنواره ملی رسانه ای آیات در سمنان

برگزاری نشست شورای سیاست گذاری جشنواره ملی رسانه ای آیات در سمنان

اولین نشست شورای سیاست گذاری جشنواره ملی رسانه ای آیات با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، امام جمعه مهدیشهر و نیز رییس حوزه های علمیه استان سمنان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، این نشست با هدف بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات جشنواره و چگونگی تدوین و ارائه فراخوان این جشنواره برگزار شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این نشست با بیان اینکه این جشنواره با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود اظهار داشت: این جشنواره در سه بخش رسانه های مکتوب، خبرگزاری ها و سایت های خبری و شبکه های اجتماعی برگزار می شود.
فرشید فلاح با اشاره به اینکه سمنان امسال میزبان سومین جشنواره ملی رسانه ای آیات است گفت: مقاله، یادداشت، گزارش، عکس خبری، مصاحبه، خبر و تیتر، صفحه ویژه، قصص قرآنی، فیلم، عکس و عکس نوشته از موضوعات این جشنواره است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: به زودی فراخوان این جشنواره منتشر می شود و پوستر جشنواره نیز ظرف 10 روز آینده در مراسم ویژه ای رونمایی خواهد شد.
مدیر حوزه های علمیه استان سمنان نیز توجه به قرآن و مفاهیم قرآنی را در جامعه ضروری و لازم دانست و از  میزبانی سمنان در برگزاری این جشنواره ابراز خرسندی کرد.
حجت الاسلام محمد حسن رستمیان با اعلام آمادگی برای حضور فعال حوزه های علمیه در برگزاری این جشنواره گفت: برای حضور فعال حوزه های علمیه استان و نیز کشور در این جشنواره آماده همکاری هستیم.
امام جمعه مهدیشهر نیز توجه به قرآن و مفاهیم قرآنی را در جامعه ضروری خواند و گفت: قرآن و مفاهیم قرآنی باید در زندگی روزمره انسانها مورد توجه قرار گیرد و. برگزاری چنین جشنواره های زمینه را برای تحقق این موارد فراهم می سازد.
حجت الاسلام محمد بارانی برگزاری این جشنواره و تلاش فعالان فرهنگی در انجام آن را ارزشمند خواند و گفت: جشنواره ملی آیات موجب توجه بیشتررسانه به مفاهم قرآنی و ارائه آن به جامعه از طریق رسانه های مختلف خواهد شد.
در این نشست که ابوالفضل صادقی نژاد معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجتبی نورمحمدی جانشین دبیر جشنواره و محمد جهانگیریان دبیر تخصص جشنواره ملی آیات حضور داشتند در خصوص موضوعات و محورهای این جشنواره بحث و تبادل نظر شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد