hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > آئین نکوداشت منتخبان مقاطع ارشد و دکتری دانشگاه سمنان (نماد) برگزار شد

آئین نکوداشت منتخبان مقاطع ارشد و دکتری دانشگاه سمنان (نماد) برگزار شد

همزمان با هفته پژوهش و فناوری آئین نکوداشت منتخبان مقاطع ارشد و دکتری دانشگاه سمنان (نماد) به صورت مجازی و در حاشیه برگزاری آئین نجم در فضای مجازی برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان در این آئین گفت : هر ساله آئین نماد با قدر دانی از دانشجویان منتخب مقطع کارشناسی ارشد در رده های طلایی ، نقره ای و برنزی در قالب طرح راد برگزار می شد که بر اساس قولی که استاندار سمنان در آئین نماد سال گذشته دادند ، امسال جایزه فرازش ،( قدر دانی از منتخبان مقطع دکتری)  نیز به جوایز این آئین اضافه شده است .
دکتر فرشاد ورامینیان افزود : علاوه بر جوایز طرح راد ، جایزه فرازش به برگزیدگان دوره های دکتری رشته های علوم پایه تقدیم می شود که با حمایت های مالی استاندار سمنان ، جوایز دانشجویان در رشته های شیمی ، زیست شناسی ، ریاضی  و آمار، فیزیک اهدا می شود .
به گفته وی ؛ درقالب طرح پویا که برای حمایت از پایان نامه ها و رساله های تحصیلات تکمیلی در نظر گرفته شده،  سه طرح علی رغم محدودیتهای مالی در حال اجراست .
وی گفت : دانشجویان می توانند با مراجعه به سایت معاونت آموزشی و دفتر استعداد های درخشان از فعالیت های مختلف دانشگاه برای تشویق دانشجویان استفاده نمایند .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد