hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > تمرکزم معطوف به کسب سهمیه المپیک است

تمرکزم معطوف به کسب سهمیه المپیک است

حسین رسولی، پرتابگر دیسک کشورمان درباره وضعیت تمریناتش توضیحاتی را ارائه کرد.
حسین رسولی، پرتابگر دیسک کشورمان ، درباره وضعیت تمرینات خود اظهار کرد: شرایط خوبی دارم و  همین موضوع من را به کسب سهمیه المپیک امیدوار کرده است. من حدود ۸ روز پیش، اردوی خود را در کیش شروع کردهام و طبق برنامه قرار است حدود ۲ ماه و ۲۰ روز در کیش حضور داشته باشم.
رسولی بیان کرد: من پس از پایان لیگ بیستم در شهر خودم تمرینات را پیگیری کردم و آمادگی ام از نظر خودم راضی کننده است. تمام تمرکزم معطوف به کسب سهمیه المپیک شده است و امیدوارم رکورد خوب و قابل قبولی به ثبت برسانم تا نماینده کشورمان در المپیک باشم. آرزوی بزرگی دارم و سخت تلاش می‌کنم تا به اهداف خود برسم.  
او ادامه داد: برنامه جدید مسابقات دو و  میدانی مربوط به قهرمانی آسیا است که من همه تلاش خود را خواهم کرد تا در این رقابت‌ها نتیجه قابل قبولی بگیرم. خوشبختانه شرایط فدراسیون دو و میدانی از زمان ریاست صیامی بهتر شده است و او همه جوره هوای دو و میدانی کاران را دارد.  
پرتابگر دیسک کشورمان گفت: اگر شرایط مهیا شود در آن صورت به اردوی برون مرزی بلاروس می‌روم و از آنجا به مسابقات قهرمانی آسیا می‌روم. خوشبختانه شرایط برای من فراهم شده است و از این بابت از مسئولان فدراسیون دو و میدانی تشکر و قدردانی می‌کنم که در این دوران شیوع ویروس کرونا از ورزشکاران حمایت می‌کنند. امیدوارم با یک نتیجه خوب در المپیک موجب شادی مردم شوم.  
او در پایان خاطر نشان کرد: من در سال آینده آرزوی بزرگی دارم و امیدوارم به آن دست یابم بتوانم با کمک مربی ام و مسئولان فدراسیون دو و میدانی، همان ورزشکاری شوم که مردم توقع دارند.  
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد