hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > دود قانون شکنی‌های لاکچری باز‌های پایتخت در چشم کادر درمان و مردم/ شمال تهران رکوددار توقیف شبانه خودرو

دود قانون شکنی‌های لاکچری باز‌های پایتخت در چشم کادر درمان و مردم/ شمال تهران رکوددار توقیف شبانه خودرو

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد جدی پلیس با دور دور‌های شبانه در معابر پایتخت خبر داد.
درست در شب‌هایی که پرستاران در بخش‌های کرونا برای مرگ و زندگی بیماران می‌جنگند، بچه پولدار‌های تهران، برای این که ثابت کنند با مردم عادی متفاوت هستند. برای دوردور‌های شبانه رسماً فراخوان می‌دهند!
این کار علاوه بر دهن کجی به قانون و کادر درمان، توهین به مردمی است که قانون را رعایت می‌کنند.
خیابان‌های خلوت تهران در تصرف بچه پولدارها!
این متنی است که در روز‌های گذشته علیرضا وهاب زاده مشاور وزیر بهداشت به همراه هشتگ در خانه بمانیم، در صفحه شخصی خود منتشر کرد که واکنش و اعتراض‌های بسیاری از کاربران را به همراه داشت تا جایی که برخی از آن‌ها این طور نوشتند: " باید با عده‌ای از افراد که فکر می‌کنن با پول و رانت می‌تونند هرکاری کنن برخورد جدی بشه و برای این افراد باید جریمه‌هایی متناسب با کلاس خودروشون، یعنی میلیونی درنظر گرفته بشه. "
کاربر دیگری نوشت: " اینا نوکیسه هستن. متاسفانه یه سری از افراد بیخیال، باعث تشدید این وضعیت شدن. اینا بدهکار یه کشورن. "
و دیگری هم این طور ادامه داد: " یکی مثه ما باید توی فضای بیمارستان، هر لحظه بالا سرِ بیمار کرونایی باشه که داره جون میده، یکی هم مثه اینا که دنیا و قانونشون با همه فرق می‌کنه؛ با جیب پدراشون جولان میدن و انگار کرونا سراغشون نمیاد. "
دود قانون شکنی‌های لاکچری باز‌های پایتخت در چشم کادر درمان و مردم/هشدار! کرونا خریدنی نیست!
ویراژ، لایی کشیدن و کُری خواندن، بخشی از سناریوی نوشته شده برخی از بچه پولدار‌هایی است که در صفحه‌های مجازی خود به صورت علنی و فارغ از جولان ویروس هزار چهره کرونا در بوق و کرنا می‌کنند.
آن‌ها که با اعلام فراخوان در صفحه‌های مجازی خود و با پول هایشان، سودای سبقت گرفتن از ویروس از پای در نیامده کرونا را دارند و با حساب‌های جان دارشان، جان کادر درمان و اغلب مردم را به خطر و نفس های آن ها را به شماره انداخته اند و براحتی هرچه تمام تر، دور زدن قانون را به رخ دیگران می‌ کِشند و سلامتی دیگران را با جیب خود معامله می‌کنند.
کافی است برای صحت و سقم ماجرا به صفحه‌های آن‌ها بروی تا با چنین فراخوان‌هایی روبرو شوی.
" عشق یعنی جریمه ۹ شب به بعد و میدم. فقط بیا ببینمت. دوست داشتن رو به حرف نه، به عمل ثابت می‌کنن "
و صفحه دیگری از آن‌ها نیز با فخرفروشی به نقض قانون اعمال محدودیت‌های شبانه، این طور نوشت: " یه سوال بپرسم؟! تا حالا کسی رو دیدین که از شما از هر نظر بهتر باشه و به شما حسادت کنه؟  بعد از ۹ شب "
حالا اگر پازل ناتمام قُرُق کردن خیابان‌ها و بی توجهی به قانون محدودیت‌های کرونایی برخی از بچه پولدار‌های پایتخت را تنها با تصویری از دیدار یکی از پرستاران بخش بیماران کرونایی و فرزند کوچکش که پس از مدت‌ها و آن هم با مرزی چندمتری میسر شد را مقایسه کنیم، خود سکوتی سرشار از گفته هاست که باید خواند حدیث مفصل را.
بدنبال این موضوع، سرهنگ علی همه خانی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در رابطه با برخورد جدی پلیس با دور دور‌های شبانه در معابر پایتخت اظهار کرد: با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح جدا از دوربین‌های ثبت تخلفات که نسبت به رصد این تخلف فعال هستند، همکاران من در سطح شهر نیز با تخلفاتی، چون مخدوش کردن پلاک و دور دور‌های شبانه که با همین هدف به خصوص در مناطق اندرزگو، سعادت آباد، تهرانپارس و... اتفاق می‌افتد برخورد می‌کنند.
دود قانون شکنی‌های لاکچری باز‌های پایتخت در چشم کادر درمان و مردم/هشدار! کرونا خریدنی نیست!
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه توقیف و اعمال قانون هر شب در انتظار متخلفان است، اظهار کرد: بیشترین توقیف و اعمال قانون پلیس در طرح محدودیت تردد شبانه (۲۱ تا ۴ بامداد) متعلق به بلوار اندرزگو، سعادت آباد و تهرانپارس و در خصوص دوردور‌های شبانه بوده است.
سرهنگ همه‌خانی خاطرنشان کرد: بیشترین فراوانی توقیف نیز متعلق به دوردور‌های شبانه در محدوده‌های مذکور بوده و در دیگر موارد باید اذعان کنیم که مردم همراهی خوبی با پلیس در اجرای طرح ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح را داشته‌اند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد