کد: 56476 | 25 آذر 1399 ساعت 12:57
(عکس) کنایه سنگین نساجی به پرسپولیس
اکانت توییتری باشگاه نساجی مازندران کنایه سنگینی را متوجه شاگردان یحیی گل محمدی کرد.
پرسپولیس تهران کمتر از یک هفته دیگر باید در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم اولسان هیوندای کره جنوبی برود.
شاگردان یحیی گل محمدی که به همین منظور به قطر سفر کردند و هفته گذشته هم دیدارشان مقابل نساجی مازندران لغو شده بود با کنایه توییتری این باشگاه مواجه شدند.
طبق توییتی که از حساب باشگاه نساجی منتشر شده آنها معتقدند بازی نماینده ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای آنها یک بازی ملی نیست!
![اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی , پرسپولیس اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , پرسپولیس]()
شاگردان یحیی گل محمدی که به همین منظور به قطر سفر کردند و هفته گذشته هم دیدارشان مقابل نساجی مازندران لغو شده بود با کنایه توییتری این باشگاه مواجه شدند.
طبق توییتی که از حساب باشگاه نساجی منتشر شده آنها معتقدند بازی نماینده ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای آنها یک بازی ملی نیست!

