hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > من در مسابقه با رونالدو چند متر او را جا می‌گذارم / پرسپولیس قهرمان آسیا می‌شود

من در مسابقه با رونالدو چند متر او را جا می‌گذارم / پرسپولیس قهرمان آسیا می‌شود

تفتیان، قهرمان دوی ۱۰۰ متر کشورمان مدعی شد که در مسابقه با کریستیانو رونالدو برنده می‌شود.
حسن تفتیان، دونده المپیکی کشورمان و قهرمان دوی ۱۰۰ متر ایران و آسیا  درباره اختلاف رکوردش با اوسین بولت، اظهار کرد: این اختلاف به نیم ثانیه هم نمی‌رسد و فکر می‌کنم ۴۶، ۴۷ صدم ثانیه اختلاف رکورد با بولت داشته باشم.  
 قهرمان دوی ۱۰۰ متر کشورمان درباره دوندگی عالی کریستیانو رونالدو و این که امکان مدال آوری او در دوی ۱۰۰ متر وجود دارد، گفت: فکر می‌کنم من بتوانم رونالدو را ۲، ۳ متر جا بگذارم و  رتبه اول را به دست آورم.  

برخی از بازیکنان فوتبال کشورمان سرعت خوبی دارند 

تفتیان درباره این که  در گذشته گفته می‌شد که مهدی مهدوی کیا می‌تواند در دوی ۱۰۰ متر شرکت کند، گفت: فکر می‌کنم ۲  مرحله متفاوت باشد. دوی ۱۰۰ متر  استاندارد‌هایی دارد و ما با تخته استارت شروع به دویدن می‌کنیم ، کفش‌هایمان متفاوت است، در تارتان باید بدویم و در چمن این کار را نمی‌کنیم. همه این تفاوت‌ها بین دوی ۱۰۰ متر و فوتبال است که در ابتدا فوتبالیست‌ها باید یاد بگیرند که چطور در مسابقه دوی ۱۰۰ متر شرکت کنند. به هر حال در آن شکی نیست که سرعت برخی از بازیکنان فوتبال خوب است و خیلی از بزرگان دنیا و فوتبالیست‌های کشورمان سرعت خوبی دارند.  
دونده المپیکی کشورمان گفت: استارت در دو و میدانی تکنیک‌های سختی دارد که ما ورزشکاران باید خیلی استارت زدن را تکرار کنیم تا در مسابقه بتوانیم انجام بدهیم. 

همه ایران برای تیم پرسپولیس انرژی مثبت می فرستند 

تفتیان درباره این که اهل فوتبال است یا خیر، گفت: من پرسپولیسی هستم و ان شاءالله برای قهرمانی آسیا آماده می شویم. همه ایران برای تیم پرسپولیس در قطر انرژی مثبت می‌فرستند. فینال آسیا فراتر از یک بازی باشگاهی است و امیدوارم برای خوشحالی کشورمان اتفاق خوبی رخ دهد.  
او درباره این که اکثر ورزشکاران پرسپولیسی هستند یا خیر، بیان کرد: همه اطرافیان من پرسپولیسی هستند و شاید قهرمانی‌های پرسپولیس در این چند سال باعث شده است که ورزشکاران طرفدار این تیم باشند.  
تفتیان درباره رابطه خوب خود با فوتبالیست‌ها و این که مربی بازیکنان فوتبال هم شده است، گفت: مربی فوتبالیست‌ها نیستم، اما تا جایی که بتوانم به دوستانم کمک می‌کنم. زمانی که فوتبالیست‌ها تمرین تیمی نداشته باشند، سعی می‌کنم با آن‌ها تمرین کنم و اصول دویدن را به آن‌ها یاد می‌دهم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد