hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > محمدخانی: پرسپولیسی‌ها حواسشان به بازیکنان سرعتی اولسان باشد

محمدخانی: پرسپولیسی‌ها حواسشان به بازیکنان سرعتی اولسان باشد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان ایران برابر اولسان هیوندای کره جنوبی توضیحاتی داد.
ناصر محمدخانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، درباره وضعیت این تیم در آستانه بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: شرایط پرسپولیس خوب است و بازیکنان این تیم ۴، ۵ مسابقه لیگ برتر فوتبال بازی کردند و شناخت خوبی از یکدیگر پیدا کردند.
محمد خانی درباره اینکه تیم اولسان هیوندای کره جنوبی حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد، گفت: به هر حال هر ۲ تیم مدعی قهرمانی در آسیا هستند و تیم اولسان کره جنوبی بازیکنان سرعتی دارد و باید پرسپولیسی‌ها حواسشان باشد. فینال آسیا تک  بازی است و بازیکنان پرسپولیس باید با تمام قوا به مصاف حریف کره‌ای خود بروند تا قهرمان شوند.

بهترین زمان برای قهرمانی پرسپولیس  است 

او ادامه داد: به نظرم بهترین زمان برای پرسپولیس است تا قهرمان آسیا شود. همچنین پرسپولیس تیم باانگیزه‌ای است و این تیم پتانسیل لازم را برای قهرمانی در آسیا دارد و باید فعل خواستن را صرف کند.
محمدخانی: پرسپولیسی‌ها حواسشان به بازیکنان سرعتی اولسان باشد/ قهرمانی در آسیا شدنی است
پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا کار سختی است، چون چند بازیکن از پرسپولیس جدا شدند و زمان می‌برد تا گل محمدی از بازیکنان خود شناخت پیدا کند. به نظرم بهتر بود تیم پرسپولیس بازی‌های خود را در لیگ برتر انجام می‌داد تا محک خوبی برای فینال آسیا می‌خورد و گل محمدی هم ترکیب ۱۱ نفره تیم خود را در آسیا مشخص می‌کرد.

بضاعت پرسپولیس همین نفرات هستند 

او افزود: به هر حال بضاعت تیم پرسپولیس همین نفرات هستند و سایر تیم‌های لیگ برتری به نماینده کشورمان در فینال آسیا کمک نکردند تا با جذب بازیکن نقاط ضعف خود را پوشش بدهد. به نظرم قهرمانی پرسپولیس در آسیا شدنی است در صورتی که بازیکنان همه تلاش خود را کنند.

پرسپولیس با چشم بسته برابر حریف کره ای بازی نمی کند 

محمدخانی درباره عملکرد تیم اولسان هیوندای کره جنوبی گفت: تیم‌های کره جنوبی همواره در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی دارند و یک پای فینال آسیا هستند. به طور حتم پرسپولیسی‌ها بازی تیم اولسان برابر حریف ژاپنی اش را می‌بینند و یحیی گل محمدی این بازی را آنالیز می‌کند و آن‌ها با شناخت کافی به مصاف حریف کره‌ای خود می‌روند و چشم بسته بازی نمی‌کنند.
پیشکسوت پرسپولیس درباره نگرانی از خط حمله پرسپولیس در فینال آسیا گفت: عبدی و رمضانی بازیکنان جوانی هستند و امیدوارم شانس با آن‌ها یار باشد و در بازی فینال گل بزنند و اعتماد گل محمدی را جلب کنند.

من به قهرمانی پرسپولیس خوش بین هستم 

او درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی فینال آسیا گفت: من دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود و خوش بین هستم. به نظرم پرسپولیس به حریف کره‌ای خود باج نمی‌دهد و اگر بازیکنان دوندگی بیشتری داشته باشند و نکات فنی گل محمدی را به خوبی در زمین مسابقه انجام بدهند به طور حتم قهرمان می‌شوند.
محمدخانی در پایان خاطر نشان کرد: تیم پرسپولیس برای سومین دوره به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافته است و امیدوارم این بار بتوانیم قهرمان شویم. اگر بازیکنان پرسپولیس با تمام توان و قدرت خود بازی کنند به طور حتم آن‌ها می‌توانند حریف خود را در فینال آسیا شکست بدهند و قهرمانی را به دست آورند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد