hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > شركت آب و فاضلاب استان سمنان برگزارمی كند؛ اولین همایش استانی زنان و مدیریت مصرف آب

شركت آب و فاضلاب استان سمنان برگزارمی كند؛ اولین همایش استانی زنان و مدیریت مصرف آب

همزمان با میلاد مبارک فاطمه زهرا (س) و روز زن ، شرکت آبفای استان سمنان، اولین همایش استانی با محوریت زنان و مدیریت مصرف را با مشارکت امور زنان و خانواده استانداری سمنان و دانشگاه سمنان در محورهای مختلف و به صورت مجازی برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی آبفای استان سمنان، مرضیه لواف مشاور مدیرعامل در امور زنان و خانواده شرکت با اعلام این خبر گفت: اولین همایش استانی زنان و مدیریت مصرف آب شرب با همکاری معاونت منابع انسانی و تحقیقات شرکت و با محوریت های نقش محوری زنان در مدیریت و اصلاح الگوی مصرف آب، چگونگی نقش زنان در پیشگیری و مهار بیماری کرونا و مدیریت مصرف آب، توانایی و آگاهی زن ایرانی در مسائل آبی، زنان مدیردستاورد های و چالش ها ، نقش زنان در سلامت خانواده و سلامت اجتماع، تعادل افزایی بین خانواده و شغل جهت کلیه بانوان استان برگزار می شود.

مشاور زنان و خانواده شرکت  افزود: مهلت ارسال مقالات تا 15 دی ماه و  اعلام نتایج داوری 30 دی ماه بوده و تاریخ برگزاری همایش 12 بهمن ماه سال جاری می باشد.

وی تصریح کرد: به نفرات برتر جوایز ارزنده اهدا می شود و همچنین به کلیه شرکت کنندگان گواهینامه رسمی و معتبر از دانشگاه سمنان اعطا می شود و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به آدرس اینترنتی دبیرخانه همایش https://www.sww.ir مراجعه نمایند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد