hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سنددار شدن بستر رودخانه‌ها با هدف مقابله‌ با زمین‌خواری

سنددار شدن بستر رودخانه‌ها با هدف مقابله‌ با زمین‌خواری

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان از صدور نخستین سند رسمی بستر رودخانه های این استان با همکاری شرکت آب منطقه سمنان و سازمان ثبت اسناد و املاک استان سمنان خبر داد.
ایرج حیدریان اظهار کرد: شناسنامه دار شدن بستر رودخانه ها با هدف جلوگیری از تصرفات غیرمجاز و تعرض در بستر رودخانه ها با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک استان سمنان انجام می شود و نخستین سند رسمی بستر رودخانه های استان سمنان نیز امروز رونمایی شد.
وی افزود: در اولین گام، سند تک برگی ۸۲ هکتار از مساحت اراضی بستر رودخانه گل رودبار شهرستان سمنان صادر شد که امروز با حضور مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان سمنان از آن رونمایی شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان ادامه داد: کل طول رودخانه های استان سمنان بالغ بر یک هزار و ۵۶۰ کیلومتر است که ۹۵۰ کیلومتر از این مساحت، تا پایان سال ۱۴۰۰ مطالعه و سند رسمی آن ها صادر می شود.
حیدریان با اشاره به لزوم برخورد با متخلفان زمین خواری خاطرنشان کرد: این کار با هدف جلوگیری از تصرف بی رویه و تعرض بهبستر رودخانه ها انجام می شود و با انجام این کار، حفظ و حراست از اراضی ملی و بستر رودخانه ها بسیار راحت تر خواهد بود و دیگر شاهد تصرف و تعرض به اراضی و منابع ملی نخواهیم بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد