hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > وبینار تخصصی وحدت حوزه و دانشگاه در سمنان برگزار می شود

وبینار تخصصی وحدت حوزه و دانشگاه در سمنان برگزار می شود

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: وبینار تخصصی راهکارهای وحدت حوزه و دانشگاه با همکاری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی سمنان، مرکز فرهنگی و دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی جهاددانشگاهی و مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان برگزار می شود.
سید محمد علی شاهمیری اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ۲۷ آذر، سالروز شهادت دکتر مفتح و گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه، وبینار تخصصی راهکارهای وحدت حوزه و دانشگاه با حضور اساتید مجرب دانشگاه و حوزه روز دوشنبه ۲۴ آذرماه ساعت ۱۰ صبح در سمنان برگزار می شود.
وی افزود: کلیه علاقه مندان می توانند از طریق سامانه برخط جهاددانشگاهی به آدرس amjad.jde.ir/sm و با رمز ورود jahadsem در این وبینار تخصصی شرکت کنند.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: برای مشاهده آنلاین این وبینار در سایت رویتاب نیز علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس Roytab.ir از مباحث این وبینار تخصصی بهره ببرند.
شاهمیری همچنین گفت: وبینار تخصصی راهکارهای وحدت حوزه و دانشگاه با حضور دو تن از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین دکترعلیرضا صابریان مدرس حوزه و دانشگاه و دکتر قدرت الله خیاطیان رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان برگزار می شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد