hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > «یاماها» با تخفیف ویژه در فروشگاه ها و تعمیرگاه های موتورسیکلت استان

«یاماها» با تخفیف ویژه در فروشگاه ها و تعمیرگاه های موتورسیکلت استان

کتاب «یاماها» از تولیدات حوزه هنری استان سمنان، با تخفیف ویژه در فروشگاه ها و تعمیرگاه های موتورسیکلت استان عرضه می شود.


به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان سمنان، رمان «یاماها» نوشته محبوبه حاجیان نژاد و از تولیدات دفتر آفرینش های ادبی حوزه هنری استان سمنان، داستانی از زندگی و خاطرات خودنوشت شهید «احمد اُمی» از شهدای استان سمنان، با تخفیف ویژه در فروشگاه ها و تعمیرگاه های موتورسیکلت استان در حال عرضه است.
رمان «یاماها» در 13 بخش، برداشتی کاملا آزاد و داستانی از زندگی و خاطرات خودنوشت شهید «احمد اُمی» در کتاب «جامه سرخ» است که شامل خاطرات ترجمه شده شهید اُمی از سال های ۵۷، ۵۸ و ۵۹ از زبان انگلیسی است و در سال 1395 به همت حوزه هنری استان سمنان از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است.
در بخشی از رمان «یاماها» می خوانیم: «.. یاماها رفیق روزهایی بود که که گذروندنش برام خیلی ساده نبود. وقتی اومد رفیقم شد... بدجوری خوش دست بود. سوارش می شدم و می زدم به بیابون، انگار اصلا جفتمون توی این دنیا نبودیم. یه جورهایی ناجی منه...»
شهید احمد اُمی در سال ۱۳۳۶ در روستای آهوانو شهرستان دامغان متولد شد. تحصیلات ابتدایی را در روستای آهوانو گذراند و موفق شد در رشته زبان انگلیسی دانشگاه تهران پذیرفته و در سال ۵۹ آن را به پایان برساند. وی بعد از دریافت مدرک لیسانس، راهی خدمت مقدس سربازی و با درجه ستوان دومی عازم جبهه می شود و در تاریخ ۱۵ دی ماه ۱۳۵۹ در هویزه به مقام شهادت نائل آمد.
رمان «یاماها» برگزیده جشنواره داستان انقلاب و جایزه امیر حسین فردی، در 286 صفحه در قطع رقعی با شمارگان 1250 نسخه و با قیمت 35 هزار تومان از سوی دفتر آفرینش های ادبی حوزه هنری استان سمنان توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.
علاقمندان جهت تهیه این کتاب با تخفیف ویژه، می توانند به حوزه هنری استان و فروشگاه ها و تعمیرگاه های موتورسیکلت در سراسر استان سمنان مراجعه نمایند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد