hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ماجرای تعطیلی دوهفته‌ای کلاس‌های مجازی در اصفهان چیست؟

ماجرای تعطیلی دوهفته‌ای کلاس‌های مجازی در اصفهان چیست؟

معاون متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: شورای مدارس می‌توانند درخواست تعطیلی دو هفته‌ای کلاس‌های مجازی را هنگام برگزاری امتحانات را بدهند و این موضوع ارتباطی با ایام کرونا ندارد.
محمدرضا ناظم‌زاده ، با اشاره به نحوه برگزاری امتحانات دی‌ماه دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه، اظهار داشت: براساس تعاملاتی که آموزش و پرورش با ستاد استانی مقابله با کرونا داشته تاکنون مجوزی برای برگزاری امتحانات حضوری در دی‌ماه صادر نشده است.
 
وی افزود: دانش‌آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم نیز امتحانات دی را به صورت غیرحضوری و امتحانات خرداد ماه را به صورت حضوری  برگزار می‌کنند.
 
معاون متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان هنوز مجوز برگزاری حضوری بودن امتحانات دی را صادر نکرده، گفت: امکان دارد طی تعاملات وزارت آموزش و پرورش با ستاد ملی مقابله با کرونا مجوزهایی به صورت محدود داده شود ولی تا این لحظه چنین اتفاقی نیفتاده است.
 
وی ادامه داد: سال‌های گذشته قبل از برگزاری امتحانات دی‌ماه، مدارس این اختیار را داشتند که با مجوزی که از ادارات آموزش و پرورش دریافت می‌کردند طی برگزاری دو هفته امتحانات، کلاس‌ها را تعطیل می‌کردند و این شرایط امسال هم وجود دارد و شورای مدارس می‌توانند درخواست تعطیلی دو هفته‌ای کلاس‌های مجازی را هنگام برگزاری امتحانات را بدهند و این موضوع ارتباطی با ایام کرونا ندارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد