hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اخبار ویژه > آخرین آمار کرونا در ایران؛ مجموع قربانیان از ۵۲ هزار نفر عبور کرد

آخرین آمار کرونا در ایران؛ مجموع قربانیان از ۵۲ هزار نفر عبور کرد

مجموع جانباختگان ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و به ۵۲ هزار و ۱۹۶ نفر رسید.
سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز (یکشنبه، ۲۳ آذر) و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۴۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۳۳ نفر از آن‌ها بستری شدند.
او افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۱۰۸ هزار و ۲۶۹ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۴۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۵۲ هزار و ۱۹۶ نفر رسید.
سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: خوشبختانه تاکنون ۸۱۲ هزار و ۲۷۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۵ هزار و ۷۲۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
او ادامه داد: تا کنون ۶ میلیون و ۷۰۴ هزار و ۲۴۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
وضعیت استان‌های کشور از نظر شیوع بیماری
لاری بیان کرد: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۲ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۸۸ شهرستان نارنجی و ۱۴۸ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.
سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: شهرستان‌های زرین دشت در استان فارس، بافت در استان کرمان، گمیشان در استان گلستان، آستارا، بندرانزلی، رودسر و تالش در استان گیلان و آمل، بهشهر، رامسر، گلوگاه و نکا در استان مازندران در وضعیت قرمز قرار دارند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد