hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > کنعانی زادگان: قهرمان آسیا شویم به قولم عمل می‌کنم

کنعانی زادگان: قهرمان آسیا شویم به قولم عمل می‌کنم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط سرخ‌ها پیش از فینال آسیا صحبت کرد.
محمد حسین کنعانی زادگان، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ایران درباره آخرین وضعیت این تیم پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازی تیم‌های شرق آسیا را آنالیز کردیم که تیم‌های قدرتمندی هستند. تیمی که با پرسپولیس رو به رو می‌شود، شرایط خیلی خوبی دارد و با قدرت توانسته در مسابقات ظاهر شده و به فینال شرق آسیا برسد.
او افزود: ما فینالیست غرب آسیا هستیم و تقابل دو قطب شرق و غرب آسیا خیلی سخت است. امیدوارم بتوانیم با پیروزی از زمین بیرون بیاییم، زیرا شرایط پرسپولیس خیلی خوب است. روز گذشته بازی درون تیمی خوبی انجام دادیم و باید بگویم سطح این مسابقه از دیداری که باید با ذوب‌آهن انجام می‌دادیم سخت‌تر بود.
کنعانی زادگان ادامه داد: داور رسمی این بازی را قضاوت کرد و وضعیت خوب بود.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه قول داده بود در صورت قهرمانی این تیم موهایش را می‌تراشد، توضیح داد: به قولی که داده ام باید عمل کنم و ان شاالله بازی فینال را ببریم.

کنعانی زادگان درباره گلزنی مدافعان پرسپولیس در بازی‌های اخیر گفت: خط حمله قوی و خوبی داریم و نفرات خط دفاعی مان هم قدرت خود را کلین شیت کردن پرسپولیس نشان داده‌اند. قدرت خط دفاعی مان به دلیل دفاع تیمی خوب است و همه از دروازه‌بان، دفاع، هافبک و مهاجم خوب دفاع می‌کنند.
وی در پایان گفت: شجاع برای تیم ما خیلی زحمت کشیده و در این ۳-۴ سال توانست با پرسپولیس قهرمانی بیاورد و قهرمان آسیا شود. واقعا جای این بازیکن خالی است، اما می‌دانم برای قهرمانی ما دعا می‌کند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد