hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > استفاده از ظرفیت پست برای خدمات غیرحضوری شهرداری سمنان

استفاده از ظرفیت پست برای خدمات غیرحضوری شهرداری سمنان


توافقنامه‌ای بین اداره کل پست استان سمنان و شهرداری سمنان در خصوص همکاری دوجانبه برای ارائه غیرحضوری برخی از خدمات شهرداری سمنان به امضا رسید . 
به گزارش پایگاه خبری رویداد ایران،سید محمد ناظم رضوی شهردار سمنان ، در آیین امضای تفاهم‌نامه بین اداره کل پست استان و شهرداری سمنان به ظرفیت های پست اشاره کرد و گفت : در پی شیوه ویروس کرونا با استفاده از ظرفیت پست می توان خدمات شهرداری سمنان را بصورت غیرحضوری ارائه کرد . 
ناظم رضوی با اشاره به نصب کد پستی با همکاری اداره کل پست استان در برخی مناطق شهر گفت: در شهر سمنان، معابری در مسکن مهر و برخی محله‌های جدید بی‌نام است که نام گذاری آن در سریع‌ترین زمان در دستور کار است.
شهردار سمنان ادامه داد: در راستای تحقق عنوان پایتخت کتاب برای سمنان، شهرداری سمنان این امکان را فراهم کرده که از طریق کتابخانه تلفنی رنگین کمان، امکان خرید یا امانت گرفتن کتاب برای علاقه‌مندان فراهم شود که این طرح با همکاری اداره کل پست استان سمنان اجرا می‌شود.
شایان ذکر است عصر چهارشنبه در نشستی با حضور عضو هیات مدیره شرکت ملی پست ایران، توافقنامه‌ای بین اداره کل پست استان سمنان با شهرداری سمنان و استارت آپ شهر داز در خصوص همکاری دوجانبه برای ارائه غیرحضوری برخی از خدمات شهرداری و ارسال محصولات وتولیدات بومی و روستائیان دربستر تجارت الکترونیک به منظور حمایت از شهروندان امضا شد. 
استفاده از ظرفیت دفاتر پست دولتی در برون سپاری خدمات شهرداری مطابق نرخ‌نامه مصوب شرکت ملی پست، استفاده از توانمندی پست در قبول و توزیع نتیجه استعلامات سازمانها در حمایت از شهروندان در فرایندهای مربوط به جواز ساخت و پایان کار و  استفاده از زیرساخت های خرید و فروش اینترنتی شرکت ملی پست (ebazar) از موضوعات تفاهم نامه امضا شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد