hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تاکید و دستورات ویژه بر کیفیت اجرایی پروژه های عمرانی فعال در شهرک صنعتی اشتهارد

تاکید و دستورات ویژه بر کیفیت اجرایی پروژه های عمرانی فعال در شهرک صنعتی اشتهارد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز تاکید و دستورات ویژه بر کیفیت اجرایی پروژه های عمرانی فعال در شهرک صنعتی اشتهارد را صادر فرمودند.

حمید رضا عقاب نشین مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز با نشست اعضای هییت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد و در جریان آخرین وضعیت پروژه های عمرانی در دست اقدام قرار گرفت.

عملیات راه دسترسی دوم ، اجرای شبکه روشنایی ۸ بلوک ، اجرای شبکه گاز فاز توسعه، تکمیل شبکه توزیع آب، شبکه جمع آوری فاضلاب فاز توسعه و تکمیل معابر فاز توسعه  این شهرک با اعتبار بالغ بر ۳۰۰ هزار میلیارد ریال هم اکنون در حال انجام است.

 دکتر عقاب نشین با اشاره به انجام پروژه های عمرانی در شهرک صنعتی اشتهارد گفت: اجرای این پروژه های عمرانی با هدف نوسازی و ساماندهی شهرک صنعتی اشتهارد  در حال انجام است.

وی افزود: اجرای چنین طرح های عمرانی در راستای بهبود خدمات رسانی به سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی انجام می شود و می تواند در جذب سرمایه گذاری که منجر به رشد تولید می شود بسیار موثر باشد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز ابراز امیدواری کرد بااجرای این پروژه های عمرانی با سرعت و کیفیت مناسبی در شهرک صنعتی  اشتهارد اجرایی شوند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد