hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > رزمایش سراسری اصلاح و بهینه سازی خطوط برق رسانی در استان سمنان

رزمایش سراسری اصلاح و بهینه سازی خطوط برق رسانی در استان سمنان

دومین رزمایش سراسری اصلاح و بهینه سازی خطوط برق رسانی با محوریت بهبود ولتاژ شبکه توزیع برق، در استان سمنان به اجرا درخواهد آمد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان با بیان این خبر اظهار داشت: این برنامه سراسری از سوی شرکت توانیر برنامه ریزی گردیده و درنظر است در روزهای ۲۷ و ۲۸ آذرماه اجرایی شود.

سیدمحمد موسوی زاده یادآور شد: این رزمایش در قالب یک حرکت جهادی – ضربتی و با رعایت پروتکل های بهداشتی و ایمنی، از طریق اکیپ های عملیاتی برق سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، میامی، سرخه، مهدیشهر، آرادان و همچنین امور برق بسطام، سناریوی طرح ریزی شده در محدوده ی ماموریتی هر مدیریت و توسط نیروهای اجرائی و پشتیبانی همان واحد انجام می شود.

وی اظهار داشت: تعدیل بار شبکه و ایجاد سرخط های جدید، کاهش طول شبکه توزیع برق، احداث پست جدید توزیع برق، افزایش سطح مقطع شبکه، جایابی بهینه خازن و اتوبوستر، به عنوان مهم ترین اقداماتی است که برای این برنامه پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت توزیع برق استان سمنان به عنوان یک شرکت پیشرو در اجرای امور تجمیعی و این گونه رزمایش هاست و از حدود ده سال قبل تا به حال، اقدامات شایسته ای در این زمینه صورت گرفته و حجم وسیعی از شبکه ها و تاسیسات توزیع برق در نقاط مختلف استان، اصلاح و بازسازی شده است.

موسوی زاده افزود: نخستین رزمایش سراسری تعمیرات شبکه توزیع نیروی برق در شهرستان آرادان به انجام رسیده و خطوط برق رسانی و تاسیسات توزیع برق روستای حسین آباد کردها بهسازی و اصلاح شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد