hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > خیرین استان سمنان در حال ساخت مدرسه آنلاین

خیرین استان سمنان در حال ساخت مدرسه آنلاین

با گذشت بیش از دو ماه از آغاز مهر ماه و سال تحصیلی و تعطیلی مدارس به علت شیوع کرونا ، خیرین استان سمنان با همکاری کمیته امداد در حال ساخت مدارس آنلاین با اهدای تبلت و گوشی های هوشمند به دانش آموزان نیازمند هستند.

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد،  شیوع و همه‌گیری کرونا منجر به تعطیلی مدارس شده است.
آمارها حاکی از این است، حدود ۳۰ درصد دانش آموزان در مناطق کمتربرخوردار اصلا به اینترنت و گوشی‌های هوشمند دسترسی ندارند.

بنابر این دانش آموزان زیادی از چشممادور ماندند.
 در این صورت تعداد زیادی از دانش آموزان که ابزار مناسب آموزش آنلاین را در خانه ندارند‌، از درس جا می‌مانند و این خود منجر به شکاف آموزشی بیشتری، حتی در بین دانش آموزان یک کلاس می‌شود.
از این رو انجمن و سمنهای فعال و همچنین کمیته امداد  در حوزه عدالت آموزشی تلاش دارند تا با کمک خیرین گوشی‌های هوشمند و تبلت‌هایی را ، برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار امکانات تازه آموزشی فراهم کنند و با کمک شما و معلمان خوبی که علی رغم کمبود امکانات تلاش می‌کنند، مدرسه آنلاین را در خانه‌های این بچه‌ها راه اندازی نماید.

فراموش نکنیم برخورداری از فرصت‌های برابر آموزشی حق تمام فرزاندان این سرزمین است.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان گفت: ۷۵دستگاه تبلت به ارزش ریالی یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال بین دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد در دامغان توزیع شد.

حمیدرضا کشاورزیان گفت: طبق پایش انجام شده، تعداد ۱۴۰ دانش آموز و دانشجوی نیازمند برای دریافت تبلت هوشمند شناسایی شدند.

کشاورزیان اظهار داشت: در تلاشیم تا در آینده نزدیک با تامین اعتبار، تبلت هوشمند را به بقیه دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند ارائه کنیم.

*** 

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان گفت: تعداد ۶۷۰ دانش آموزان و ۶۲ دانشجو و طلبه تحت حمایت این اداره هستند.

***

توزیع ۲۰دستگاه تبلت بین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام(ره)شهرستان آرادان

رئیس کمیته  کمیته امداد امام(ره)شهرستان آرادان گفت:  با مشارکت خیرین تاکنون۲۰دستگاه تبلت به ارزش ریالی۶۰۰میلیون ریال تهیه و بین دانش آ‌موزان تحت پوشش توزیع شد.

وی تصریح کرد:  همچنین باپیگیری این اداره تعداد۳۰نفر از سرپرستان دانش آموزان تحت پوشش هم ‌برای اخذ وام قرض الحسنه ۳۰و۵۰ میلیون ریالی جهت خرید تبلت به صندوق امداد ولایت و بانک مهرایران معرفی گردیدند.

***

رئیس کمیته امداد امیرآباد خاطرنشان کرد: با مشارکت خیرین ارجمند و آموزش و پرورش امیرآباد تعداد ۵٠ عدد تبلت و یک عدد تلفن همراه به دانش آموزان تحت حمایت منطقه امیرآباد اهداء گردید.

***

رئیس کمیته امداد شهرستان شاهرود گفت: خیران تهرانی و شاهرودی ۳۵گوشی هوشمند به همراه سیم‌کارت و لوازم جانبی به نیت شادی روح شهدای سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید محسن فخری زاده تهیه و بین دانش آموزان نیازمند شاهرودی توزیع شد.

محمد بلوچی، رئیس کمیته امداد شهرستان شاهرود گفت: این تعداد گوشی تلفن در راستای ایجاد همدلی و استمرار فرآیند یادگیری، توسط خیران نیک اندیش تهیه و در اختیار  دانش آموزان نیازمند قرار گرفت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد