hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۲۱ شهرستان استان در وضعیت نارنجی/وضعیت شکننده شهرهای نارنجی

۲۱ شهرستان استان در وضعیت نارنجی/وضعیت شکننده شهرهای نارنجی

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: در حال حاضر یک شهرستان قرمز، دو شهرستان زرد و ۲۱ شهرستان در حالت نارنجی هستند، شهرستان‌های اردستان، نائین و تیران به لحاظ رعایت خوب دستورالعمل‌ها از وضعیت قرمز به وضعیت نارنجی تغییر کردند و تنها شهرستان نطنز هنوز در وضعیت قرمز قرار دارد.

حجت‌الله غلامی ، اظهار کرد: با توجه به اعمال محدودیت‌های پنج‌گانه کرونایی در سه هفته گذشته از اول آذرماه تا امروز وضعیت استان از شرایط قبل خارج شد.

وی در خصوص وضعیت استان اصفهان قبل از اعمال محدودیت‌ها، تصریح کرد: در هفته‌های گذشته وضعیت چهار شهرستان قرمز، ۱۷ شهرستان نارنجی و سه شهرستان زرد بودند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان در خصوص وضعیت جدید شهرهای استان، اظهار کرد: در حال حاضر یک شهرستان قرمز، دو شهرستان زرد و ۲۱ شهرستان در حالت نارنجی هستند، شهرستان‌های اردستان، نائین و تیران به لحاظ رعایت خوب دستورالعمل‌ها از وضعیت قرمز به وضعیت نارنجی تغییر کردند و تنها شهرستان نطنز هنوز در وضعیت قرمز قرار دارد.

وی تصریح کرد: در هفته‌های گذشته برخوار، خور و دهاقان وضعیت زرد داشتند که متأسفانه برخوار و دهاقان به علت رعایت نکردن دقیق دستورالعمل‌ها از وضعیت زرد به وضعیت نارنجی تبدیل شدند و تنها شهرستان خور که از قبل در وضعیت زرد بود تاکنون زرد مانده است.

غلامی افزود: شهرستان چادگان که قبلاً وضعیت نارنجی داشت در حال حاضر به وضعیت زرد تغییر یافته است، بنابراین شهرستان نطنز در وضعیت قرمز، خور و چادگان در وضعیت زرد و ۲۱ شهرستان از جمله کلانشهر اصفهان در وضعیت نارنجی هستند البته این وضعیت نارنجی حالت شکنندگی دارد و به نوعی در آستانه ورود به وضعیت قرمز است و اگر رعایت جدی دستورالعمل‌ها ادامه نداشته باشد می‌تواند وضعیت نامناسبی را برای هفته‌های آینده رقم بزند.

وی با تاکید بر لزوم ادامه اعمال محدودیت‌های پنج گانه در استان، گفت: در شهرهای نارنجی استان همچنان اعمال محدودیت‌ها با قدرت و نظارت ادامه دارد و بازرسی‌ها در هفته آینده تشدید می‌شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در خصوص فعالیت مشاغل و اصناف در شهرهای نارنجی، خاطرنشان کرد: مشاغل گروه ۳ و ۴ در شهرهای نارنجی فعالیت ندارند و تنها مشاغل گروه ۱ و ۲ در این شهرها مجاز به فعالیت هستند.

وی افزود: منع تردد شبانگاهی از ۲۱ شب تا ۴ صبح در شهرهای نارنجی همچنان ادامه دارد تا وضعیت این شهرها به وضعیت زرد تغییر کند.

غلامی تصریح کرد: محدودیت‌های گذشته با همان روند اجرا می‌شود البته برخی پیشنهادات جدید به تهران داده شده که در صورت مصوب شدن و ابلاغ به اطلاع عموم خواهد رسید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد