hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > کشف 25 تن چوب غیر مجاز جنگلی در 9 ماهه اول سالجاری در شهرستان سمنان

کشف 25 تن چوب غیر مجاز جنگلی در 9 ماهه اول سالجاری در شهرستان سمنان

سه دستگاه کامیون حامل 25 تن چوب قاچاق در حالیکه از مبدا جنگلهای استان مازندران ، عازم شرق سمنان بود ، در شهرستان سمنان متوقف گردید. 

مهرزاد شادمان راد مسئول یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان با علام این خبر افزود طی عملیات گشت و بازرسی در  گلوگاههای قاچاق چوب اطراف شهرستان سمنان ، سه دستگاه کامیون حامل 25 تن چوب از انواع مختلف درختان جنگلی و عمدتا شامل چوب بلوط و انجیلی شناسایی گردید و با همکاری عوامل محترم انتظامی شهرستان ، نسبت به توقیف خودرو و ضبط چوبهای قاچاق اقدام گردید .

شادمان راد در ادامه اظهار داشت مطابق قانون حفاظت و بهره برداری از جنگلها و مراتع ، حمل غیر مجاز چوب و هیزم حاصله از درختان جنگلی موجب ضبط عین مال و توقیف خودرو و جزای نقدی می گردد و در صورتی که راننده با علم به غیرمجاز بودن محموله ، اقدام به حمل آن نموده باشد منجر به محرومیت از رانندگی هم خواهد شد. وی از مردم شریف استان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف مربوط به منابع طبیعی از جمله تخریب و تصرف در اراضی ملی، بوته کنی و قطع درختان، حمل چوب غیرمجاز و یا وقوع حوادثی نظیر آتش سوزی و .. مراتب را فورا به تلفن رایگان و شبانه روزی 1504 اطلاع دهند. 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد