hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > طالبی: فراز و نشیب زیادی در تیم‌های فوتبال ایرانی می‌بینیم

طالبی: فراز و نشیب زیادی در تیم‌های فوتبال ایرانی می‌بینیم

بازیکن سابق فوتبال کشورمان درباره عملکرد تیم‌های فوتبال در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد.
فرشید طالبی بازیکن سابق فوتبال کشورمان، درباره عملکرد تیم‌ها در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تغییرات خاصی در همه تیم‌های لیگ برتری نمی‌بینیم، اما یک اتفاق خاص در فوتبال ما رخ داده است. تیم‌های مطرحی مانند استقلال، پرسپولیس و سپاهان در مقایسه با تیم‌های پایین جدول برتری ندارند.  تیم‌های رده پایین اعتماد به نفس بالایی پیدا کرده اند. در مجموع  فراز و نشیب وحشتناکی در  تیم های فوتبال ایران می‌بینیم.
او ادامه داد: زمانی  تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و ذوب آهن  نماینده کشورمان در آسیا بودند، اما آن‌ها برابر تیم‌های پایین جدول نتایج خوبی نمی‌گیرند. تیم صنعت نفت آبادان می‌توانست استقلال را شکست بدهد و تیم نفت مسجد سلیمان هم ۳ گل به سپاهان زد و تیم ذوب آهن هم ۲ گل از شهر خودرو دریافت کرد.

حاشیه های استقلال افزایش یافته است 

طالبی درباره تساوی استقلال برابر صنعت نفت آبادان گفت: تیم استقلال روز‌های پرحاشیه‌ای را در فوتبال سپری می‌کند و بازیکنان این تیم نیاز به ریکاوری دارند. تیم صنعت نفت آبادان بازی خوبی ارائه کرد و بازیکنان این تیم آبادانی در حد توان برابر استقلال جنگیدند و نتیجه خوبی در ورزشگاه آزادی گرفتند. به هر حال تیم صنعت نفت آبادان جایگاه خودش را در جدول ارتقا داد، اما حواشی استقلال را ۲ برابر کرد.
طالبی: فراز و نشیب وحشتناکی در تیم های فوتبال می بینیم/ نبود مسئولیت پذیری بازیکنان باعث گل خوردن تیم ها می شود

زمین نامناسب نفت مسجد سلیمان در فدراسیون ۵ ستاره خنده دار است 

بازیکن سابق فوتبال درباره شکست سنگین سپاهان برابر نفت مسجد سلیمان بیان کرد: تامین  زمین استاندارد لازمه فوتبال حرفه‌ای است. زمین نفت مسجد سلیمان شرایط مناسب برای بازی نداشت و این موضوع در  فدراسیون فوتبال  ۵ ستاره خنده دار است. البته به مجتبی حسینی تبریک می‌گویم چرا که تیمش یک فوتبال خوب و بی نظیر ارائه کرد و اگر آن‌ها باهوش‌تر بودند به طور حتم می‌توانستند موقعیت‌های خطرناک تری در محوطه جریمه سپاهان ایجاد کنند.

حس مسئولیت پذیری در بازیکنان سپاهان کمتر شده است 

او افزود: به نظرم حس مسئولیت پذیری بازیکنان سپاهان کمتر شده است. آن‌ها در بازی با سایپا و نفت مسجد سلیمان گل‌های مشابهی دریافت کردند و این موضوع نشان می‌دهد که سپاهانی‌ها تمرکز لازم را ندارند. سپاهانی‌ها ۲ گل با ضربه سر دریافت کردند که این موضوع نشان می‌دهد که بازیکنان این تیم در جاگیری‌ها بد عمل می کنند. علاوه بر این، شرایط زمین اجازه نداد تا تیم سپاهان بازی تکنیکی خود را ارائه بدهد.

پیراهن تراکتور و سپاهان برای برخی از بازیکنان گشاد است 

طالبی بیان کرد: البته  سرمربی تصمیم نهایی را می‌گیرد، اما به نظرم نویدکیا می‌توانست از کی روش استنلی و شایان مصلح برابر نفت مسجد سلیمان استفاده کند. بازیکنان تراکتور و سپاهان باید بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند. پیراهن این ۲ تیم برای برخی از بازیکنان گشاد است.

تیم تراکتور به اندازه کافی امتیاز از دست داده است 

بازیکن سابق فوتبال درباره تساوی تراکتور برابر تیم فولاد خوزستان گفت: تیم تراکتور ثابت شده است، اما این تیم تبریزی با ایده آل مد نظر منصوریان فاصله دارد. امتیازات اول فصل  خیلی اهمیت دارد و تیم تراکتور به اندازه کافی امتیاز از دست داده است. تغییر تاکتیک در سرخپوشان تبریزی صورت گرفته است و آن‌ها با ۴ دفاع بازی می‌کنند. به هر حال تراکتور نیاز به پیروزی دارد تا از این وضعیت خارج شود. البته فولاد خوزستان یک تیم تدافعی است که چشم به ضدحملات دارد، اما این نوع فوتبال را با کیفیت بالا ارائه می‌دهد.

تیم ذوب آهن نیاز به یک روانشناس ورزشی دارد 

طالبی درباره پیروزی شهر خودرو برابر ذوب آهن اصفهان گفت: تیم ذوب آهن نیاز به یک روانشناس ورزشی دارد چرا که به بازیکنان این تیم القا شده است که در هر بازی یک پنالتی بدهند. درست است ذوب آهن در چند بازی اخیر ضرر کرده است، اما فرم ایستادن بازیکنان این تیم اصفهانی اجازه می‌دهد تا حریفان صاحب ضربه پنالتی شود. به نظرم حواشی باعث شده است که رضایی نتواند تفکرات خود را در تیمش پیاده کند.
او افزود: مهدی رحمتی بعد از شکست تیم شهر خودرو برابر پرسپولیس به خوبی توانست این تیم مشهدی را جمع و جور کند و مالکیت بازی را برابر تیم ذوب آهن در اختیار داشتند. تیم شهر خودرو ۶۲ درصد بازی را در اختیار داشت. در مجموع شاگردان رحمتی به خوبی از نقطه ضعف ذوب آهن  در خط دفاع استفاده کردند و به برتری رسیدند.
بازیکن سابق فوتبال در پایان گفت: بازی‌های لیگ بیستم فوتبال  همانند آش بهم می‌خورد و پیکان تیم پایین جدول توانست برابر تیم گل گهر به برتری دست یابد. امیدوارم تیم‌های لیگ برتر بعد از هفته پنجم به ثبات برسند و بازی‌های جذابی مشاهده کنیم. گل‌های لیگ برتر فوتبال به علت نبود حس مسئولیت پذیری بازیکنان ثبت شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد