hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > ۵۵ واحد مسکن مددجویی به توان‌خواهان استان سمنان تحویل داده شد

۵۵ واحد مسکن مددجویی به توان‌خواهان استان سمنان تحویل داده شد

سرپرست اداره مشارکت‌ها مردمی بهزیستی سمنان بابیان اینکه تأمین مسکن و زیرساخت‌های آن ازجمله اهداف این سازمان است، گفت: ۵۵ واحد مسکن مددجویی به توان‌خواهان استان تحویل داده شد.
رعنا سورمه در آئین تحویل مسکن مددجویان سمنان از طریق ویدئوکنفرانس با رئیس سازمان بهزیستی کشور به میزبانی منزل یکی از مددجویان مهدی‌شهری ضمن بیان اینکه قرار است در کل کشور یک هزار و ۹۴۳ واحد مسکن مددجویی به توان‌خواهان تحت حمایت تحویل داده شود، ابراز داشت: سهم استان سمنان ازاین‌بین ۵۵ واحد مسکونی است.
وی ضمن بیان اینکه این تعداد واحد مسکونی در شهرهای شاهرود، دامغان، مهدی‌شهر و گرمسار قرار دارند، افزود: یکی از اهداف سازمان بهزیستی تأمین مسکن و زیرساخت‌های آن است که در این راستا تلاش می‌کند تا مددجویان استان سمنان از آن بهره‌مند باشند.
سرپرست اداره هماهنگی مؤسسات غیردولتی، مشارکت‌ها مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه این تعداد واحد در قالب طرح مسکن مهر، خود مالکی و تعاونی به مددجویان تحویل داده‌شده است، ابراز داشت: طی هشت‌ماهه سال جاری به ۳۴ مددجو تسهیلات ودیعه مسکن به ارزش پنج میلیارد ریال و کمک بلاعوض به ارزش سه میلیارد ریال اعلا شده است.
سورمه در ادامه تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز در قالب تفاهم‌نامه، خود مالکی و مسکن مهر ۱۴۱ واحد مسکونی به توان‌خواهان تحت حمایت اداره کل بهزیستی استان سمنان به ارزش ریالی بیش از هشت میلیارد ریال واگذارشده است.
وی بابیان اینکه ۳۴۰ واحد مددجویی در استان سمنان ساخته می‌شود، افزود: میانگین این واحدها ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که در صورت تأمین زیرساخت‌های لازم بخشی از این واحدها تا پایان سال و بخش دیگر طی سال آینده تحویل جامعه هدف بخواهد شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد