hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > درخشش دانشجویان دانشگاه سمنان در نمایشگاه منطقه ای " مد ، لباس و صنایع دستی "

درخشش دانشجویان دانشگاه سمنان در نمایشگاه منطقه ای " مد ، لباس و صنایع دستی "

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه سمنان از کسب موفقیت دانشجویان عضو کانون صنایع دستی این دانشگاه در دومین نمایشگاه منطقه ای توانمند های دانشجویان دختر در زمینه مد، لباس و صنایع دستی به میزبانی دانشگاه گیلان خبر داد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ در این نمایشگاه دانشجویانی از دانشگاههای قزوین ، زنجان ، قم ، سمنان ، خراسان شمالی ، آذربایجان شرقی و گیلان آثار و توانمندیهای خود را در زمینه های مد ، لباس و صنایع دستی ارائه کردند .
دکتر بهروز گل محمدی با بیان اینکه از دانشگاه سمنان نیز 9 دانشجوی این دانشگاه با 90 اثر در این نمایشگاه حاضر شدند افزود : در پایان این جشنواره و با نظر هیات داوران هانیه سلیمی دانشجوی کارشناسی رشته علوم ورزشی در رشته منبت کاری مقام دوم و پریسا صالحی دانشجوی کارشناسی رشته علوم ورزشی در رشته طراحی و چاپ لوگوی روی لباس مقام شایسته تقدیررا کسب کردند .
  دکتر گل محمدی با بیان اینکه دومین نمایشگاه منطقه ای توانمند های دانشجویان دختر در زمینه مد، لباس و صنایع دستی  نهم تا یازدهم آذرماه جاری به صورت مجازی و به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار شد افزود : آئین افتتاحیه این جشنواره با حضور خانم ابتکار معاون ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده،  و مهندس عسگری مدیر کل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری برگزار شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد