درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 55663 | 11 آذر 1399 ساعت 11:06

ضرب و شتم ۲ پلیس در مازندران برای ۳۰هزار تومان

ماموران انتظامی سیمرغ، راننده متخلفی را که اقدام به ضرب و شتم دو پلیس راهور کرده بود، بازداشت کردند.
ضرب و شتم ۲ پلیس در مازندران برای ۳۰هزار تومان


فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سیمرغ گفت: ماموران انتظامی جوان ۲۳ساله‌ای که در پی جریمه ۳۰هزار تومانی به دلیل نبستن کمربند ایمنی اقدام به ضرب و شتم دو پلیس راهور در شهر کیاکلا کرده بود، بازداشت کردند.
ضرب و شتم ۲ پلیس در مازندران برای ۳۰هزار تومان
سرهنگ حسین اسدی افزود: هم اکنون حال عمومی دو پلیس راهور مساعد است.
وی گفت: برابر ماده ۶۰۷ قانون مجازات اسلامی هر گونه توهین، حمله و مقاومت که با علم و آگاهی نسبت به مأموران حین انجام وظیفه آنها به عمل آید، جرم محسوب می‌شود و در قانون مجازات مشخصی برای متخلفان پیش بینی شده است.


عکس خوانده نمی‌شود