hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > انصاری: پرسپولیس نیاز به آرامش دارد

انصاری: پرسپولیس نیاز به آرامش دارد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بیشتر از هر چیز، پرسپولیس نیاز به آرامش دارد و از همه می‌خواهیم به پرسپولیس نگاه ملی داشته باشند.
 سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد انصاری مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت خود اظهار داشت: در این مدت، با تمرکز بالا روی بهبودی مصدومیتم کار کردم که شکر خدا با زحمات کادر فنی و کادر پزشکی، شرایط خوبی دارم. مدتی است تمرینات اختصاصی را در دو نوبت هر روز انجام می‌دهم و عجله‌ای برای بازی ندارم تا بتوانم با آمادگی صد درصد بازگردم.
انصاری در مورد بازی‌های لیگ بیستم در سه هفته اخیر گفت: لیگ امسال به خاطر شیوع کرونا، شرایط خاصی دارد و از الان زود است که در مورد وضعیت و آمادگی تیم‌ها صحبت کنیم. باید چند هفته بگذرد تا تیم‌ها شکل اصلی خود را پیدا کنند.
وی درباره فینال آسیا هم افزود: خدا را شکر در چند سال اخیر توانستیم در آسیا عملکرد خوبی داشته باشیم. پرسپولیس جزو بهترین تیم‌های آسیا و فینالیست شایسته‌ای برای این رقابت‌هاست.
مدافع سرخپوشان تصریح کرد: بیشتر از هر چیز، پرسپولیس نیاز به آرامش دارد. از همه می‌خواهیم به پرسپولیس نگاه ملی داشته باشند و کمک کنند تا بتوانیم دست پر از قطر بازگردیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد