جستجو
رویداد ایران > رویداد > ورزشی > تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر: سپاهان و سایپا با بیشترین سهم

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر: سپاهان و سایپا با بیشترین سهم

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر: سپاهان و سایپا با بیشترین سهم
در تیم منتخب هفته سوم سپاهان و سایپا هرکدام دو نماینده دارند.
هفته سوم از دور بیستم لیگ برتر فوتبال ایران هم با انجام 8 دیدار در 3 روز مختلف برگزار شد و به پایان رسید و تیم‌ها با توجه به عملکردی که در این هفته از رقابت‌ها داشتند تغییراتی در جدول رده‌بندی صورت دادند. در این میان مثل همیشه برخی بازیکنان عملکرد خوب و قابل قبولی از خودشان به نمایش گذاشته و در نتیجه‌ای که برای تیم‌شان رقم خورد موثر ظاهر شدند که تیمی منتخب از این نفرات تشکیل دادیم:
 
دروازه‌بان: پیام نیازمند (سپاهان)

مدافع سپاهان که به جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم رسیده و زوج خوبی با مهدیزاده تشکیل داده است در دومین کلین شیت پیاپی این تیم در مسابقات لیگ برتر نقش بسزایی ایفا کرد و عملکرد دفاعی خوبی از خودش به نمایش گذاشت. نژادمهدی با نفوذ خوب و به موقع خودش و با یک ضربه سر دقیق دروازه محمدرضا اخباری را باز کرد و تک گل پیروزی بخش تیمش را هم به ثمر رساند تا بهترین بازیکن تیمش در زمین باشد.
 
مدافع - هافبک چپ: هروویه میلیچ (استقلال)

به نظر می‌رسد بعد از دو فصل ناکامی حالا مسلمان قصد دارد با سایپا در لیگ بیستم به دوران اوجش برگردد و خودش هم وعده داد بود انتخاب یک تیم بی حاشیه از سوی او به همین منظور  صورت گرفته است. مسلمان اولین بازی خودش را برای سایپا انجام داد و دقایقی بعد از اینکه وارد زمین شد تک گل برتری تیمش را به ثمر رساند تا موثرترین مهره تیمش باشد.
 
هافبک هجومی: محمد قاسمی نژاد (فولاد)

منشا برای سومین هفته پیاپی برای تیمش گلزنی کرد و حالا با 4 گل زده در 3 بازی با عملکردی فوق العاده آقای گل لیگ است و در دیدار مقابل فولاد هم توانست عملکرد خوب و قابل قبول خودش را مثل دو بازی قبل تکرار کند. منشا تک گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و در سایر دقایق هم بارها خط دفاع فولاد را آزار داد.
 
 
تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر
lineup

برچسب ها
نسخه اصل مطلب