hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > بازی شهرخودرو و صنعت نفت در حد لیگ برتر نبود

بازی شهرخودرو و صنعت نفت در حد لیگ برتر نبود

یک کارشناس فوتبال در خصوص بازی شهرخودرو و صنعت نفت گفت: این بازی تا ۱۰ دقیقه پایانی، بسیار جذاب و در حد بازی لیگ برتری نبود.
سعید جوشش گفت: بازی شهرخودرو و صنعت نفت آبادان تا ۱۰ دقیقه پایانی بسیار جذاب و در حد بازی لیگ برتری نبود اما بعد از دقیقه ۸۰، بازی سرعت گرفت و شاهد دو گل بودیم که یک گل برای شهرخودرو و یک گل هم برای صنعت نفت آبادان.
این کارشناس فوتبال در خصوص گل هایی که به ثمر رسید، بیان کرد: مشخص بود که تیم فوتبال شهرخودرو روی ضربات ایستگاهی کار کرده و گل خوبی هم به ثمر رساندند اما بعد از آن تیم صنعت نفت بی مهابا حمله کرد و توانست دو خطای بی مورد را از مدافعان شهرخودرو بگیرند که به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کرده و در دقیقه ۹۵ بازی را به تساوی کشاندند.
وی در خصوص پنالتی که داور برای صنعت نفت آبادان اعلام کرد، گفت: این صحنه را باید به کارشناس داوری بسپاریم اما اگر این تصمیم داور درست باشد واقعا شجاعت و شهامت خیلی بالایی داشت که در آن دقیقه پنالتی را اعلام کرد.
جوشش در خصوص اخراج سید مهدی رحمتی گفت: سید مهدی رحمتی تازه به حرفه سرمربی گری وارد شده اما اینکه بازیکنی در بالاترین سطح بازی کند، دلیل بر آن نمی شود که تجربه کافی برای مربیگری را داشته باشد، این بازیکنان به کلاس هایی که AFC و FIFA برگزار می کنند را پشت سر بگذارند.
وی در ادامه افزود: بالاخره از نظر کسب نتایج، سید مهدی رحمتی تحت فشار است اما باید صبر داشته باشیم تا در آینده بتواند داشته های خود را نشان دهد و امیدواریم که در آینده شهرخودرو نتایج بهتری را کسب کند.
این کارشناس فوتبال در خصوص چهار بازی آینده شهرخودرو در لیگ برتر گفت: تیم فوتبال شهرخودرو مشهد در لیگ برتر چهار بازی بسیار دشواری را دارد که دو روز آینده در ورزشگاه آزادی باید به مصاف پرسپولیس برود و بعد از آن بازی دیگری خارج از خانه مقابل ذوب آهن دارد و دو بازی مهم دیگر هم مقابل استقلال و گل گهر دارد که امیدواریم امتیازهای لازم را از این بازی های مهم به دست بیاورد.
وی بیان کرد: اگر شهرخودرو در مقابل صنعت نفت آبادان سه امتیاز را می گرفت، با روحیه بالایی به این بازیها فکر می کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد