hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > خلوص و صفای بسیجیان در عرصه خدمت رسانی همچون خورشید می درخشد

خلوص و صفای بسیجیان در عرصه خدمت رسانی همچون خورشید می درخشد

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در پیامی به مناسبت هفته بسیج، از تلاش های ارزشمند بسیجیان در عرصه مقدس خدمت رسانی قدردانی نمود.

سید محمد موسوی زاده در این پیام آورده است: پنجم آذر ماه، یادآور تشکیل مردمی ترین نهاد ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با افکار و اندیشه های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت و این شجره طیبه امروز به مثابه ی درخت تناوری است که تاکنون توانسته با بهره گیری از نیروهای متعهد و دلسوز، در عرصه های مختلف نقش آفرینی نموده و تفکر بسیجی از قداست و نیت اوست که جوشان و بالنده، همواره در دل های مشتاق و مومن جریان دارد.

وی در این پیام با اشاره به این که خلوص و صفای بسیجیان در دوران پرافتخار دفاع مقدس همچون خورشید می درخشید و در عرصه خدمت رسانی نیز این مهم بیش از پیش تبلور یافته یادآور شده است: بسیجیان و تلاشگران این شرکت همواره پشتیبان شایسته ای برای کادر درمانی و بهداشتی در این شرایط کرونایی هستند و با تلاش بی وقفه و شبانه روزی خود، در استمرار خدمات به مشترکان برق تلاش می نمایند.

وی در بخش پایانی این پیام، چهل و یکمین سال یاد هفته بسیج را به سلحشوران بسیجی تبریک گفته و توفیق روزافزون همه بسیجیان جان برکف و دریادل را از درگاه احدیت مسئلت نموده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد