hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > راه اندازی میز خدمت ،یکی از اقدامات شاخص حوزه بسیج می باشد

راه اندازی میز خدمت ،یکی از اقدامات شاخص حوزه بسیج می باشد

مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان در نشست هم اندیشی بسیج در خصوص اصلاح نظام اداری با بیان این مطلب اظهار داشت : یکی از اقدامات شاخص حوزه بسیج ،راه اندازی میز خدمت و پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های مردم در راستای تحقق اصلاح نظام اداری می باشد.

حسن سعدالدین ، مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان ، بسیج را شجره پربرکتی دانست که در همه دوران منشأ خدمات ارزنده ای شده است و افزود : نقش بسیج در همه عرصه ها بویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس درخشان و قابل تقدیر بوده و بعد از دفاع مقدس نیز در عرصه خدمت رسانی به مردم ، اقدامات موثر و مفیدی را به انجام رسانیده است .

وی با اشاره به اجرای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اصلاح نظام اداری گفت : با برگزاری جلسات هیات های اندیشه ورز می توان اقدامات شاخصی را در جهت فرهنگ سازی این موضوع، بکار بست و      بی شک بسیجیان در این حوزه می توانند کمک موثری بنمایند.

گفتنی است نشست هم اندیشی بسیج از سوی سازمان بسیج کارمندان استان سمنان و با مشارکت پایگاه بسیج شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای سمنان به مناسبت هفته بسیج در شرکت برق منطقه ای سمنان برگزار گردید که حاضرین به بیان دیدگاه های خود در خصوص راه های تحول اداری پرداختند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد