hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > پرداخت 580 میلیارد ریال تسهیلات روستایی و عشایری به واحدهای تولیدی استان سمنان

پرداخت 580 میلیارد ریال تسهیلات روستایی و عشایری به واحدهای تولیدی استان سمنان

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تاکنون بالغ بر 580 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به واحدهای تولیدی استان پرداخت شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ، علی تشنه دل با اعلام این خبر افزود: 123 واحد تولیدی صنعتی ، معدنی و صنفی استان سمنان بالغ بر 580 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری دریافت کرده اند.

وی تصریح کرد: این تسهیلات به واحدهای تولیدی که در روستاها و نواحی صنعتی قرار دارند و با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی پرداخت شده است و 540 اشتغال جدید با پرداخت این تسهیلات در مناطق روستایی و محروم استان فراهم شده است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان افزود: 147 طرح صنعتی و صنفی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از 818 میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی که از این تعداد ، 123 طرح تاکنون تسهیلات دریافت کرده اند.

علی تشنه دل در ادامه بر تداوم تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری تاکید کرد و اظهار داشت: بمنظور حمایت از مشاغل آسیب دیده در ایام شیوع ویروس کرونا و پرداخت تسهیلات حمایتی باید در رسته های شغلی اعلام شده بازنگری صورت گیرد و صنایع و واحدهای صنعتی و تولیدی آسیب دیده از کرونا به رسته های مذکور افزوده شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد